/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hjælp! der er en ko forsvundet i min MC6~
Fra : zaramaria
Vist : 263 gange
150 point
Dato : 02-05-04 16:42

Har stillet spørgsmålet før, men havde glemt mit login, så jeg prøver igen med lidt flere point.

Har købt en siemens mc60, fordelt mine kontakter på de forskellige grupper og opdager nu at der er en særlig ringetone + billede knyttet til hver gruppe. Er det noget jeg kan ændre??

Den ene af grupperne har en ko der muh'er, og den lyd ville jeg meget gerne finde. Har nemlig ikke kunnet finde nogle ordentlige ringetoner i telefonen, og ville blive rigtig glad hvis jeg kunne finde den mappe med de lyde der er knyttet til de forskellige grupper, og bruge dem som almindelige ringetoner??

Der er også en mappe med lyde man kan indsætte i sms'er. Kan jeg bruge dem som ringetoner, og evt. hvordan??

Jeg har læst manualen, og mener også at have pløjet siemens hjemmeside igennem,uden held. Håber derfor på lidt hjælp herfra??

Mvh Zara Hansen

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 02-05-04 17:44

Du køber et kabel,downl fra Siemens Hj side hvad du skal bruge og overfører dem til tlf v/hjælp af Siemens Data Suite

Kommentar
Fra : zaramaria

Dato : 02-05-04 20:09

Men hvorfor skal jeg downloade og overføre lyde som allerede er i telefonen? Den SIGER jo muh når nogle fra min "familie" gruppe ringer, og hvis jeg går ind i "skriv sms" og vælger "indsæt lyd" er der både fanfare og klapsalver. Koen ved jeg ikke hvor jeg finder i menuen, og klapsalverne ved jeg ikke hvordan jeg flytter. Det er problemet....