/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ved du hvad for en knallert der er bedst~
Fra : Freaken
Vist : 477 gange
20 point
Dato : 27-05-02 12:38

Hej.

Jeg ville bare spørge om hvad for en knallert der er bedst og købe? Den skal bruges mest til at køre i byen men også ude på heden. Det er da helt iorden hvi det kan køre stærkt og har et hurtigt optræk. Og også hvis man kunne finde nogle tundele.

Hjælp mig.

Freaken.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 14:43

"Freaken" <Freaken.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:nYnI8.27350$4f4.928782@news000.worldonline.dk...
> Hej.
>
> Jeg ville bare spørge om hvad for en knallert der er bedst og købe? Den
> skal bruges mest til at køre i byen men også ude på heden. Det er da
> helt iorden hvi det kan køre stærkt og har et hurtigt optræk. Og også
> hvis man kunne finde nogle tundele.
>
> Hjælp mig.
>
> Freaken.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Bedst til hvad, og hvilken pris ?
Jeg vil sige sådan en som min er bedst, for jeg har nu rundet de 25.000 km
uden de store udgifter. Der kan findes en masse alternative dele til den, og
den kører bare hver dag uden problemer. Det er en Aprilia Rally jeg har, i
og med det er en Rally, så må den vel egne sig godt til heden

Kim Larsen

Accepteret svar
Fra : NRGGuy

Modtaget 20 point
Dato : 27-05-02 18:13

Wrong!!!

Helt klart en Piaggio NRG 30'!!!
Render 90 km/t med begrænsninger ude!!!
Den har et rimeligt VILDT optræk uden begrænsninger....

STIK DEN!!!!

Hilsen NRGGuy
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 16:25

tjaa. et meget svært spørgsmål...

I en test som nogle svenskere har foretaget, vinder den nye Derbi GPR vist
på alle punkter...... men hvordan levetid, res.dels priser m.v. forholder
sig kan man ikke se...

Så der er vel lidt smag og behag...

Robert

Kommentar
Fra : flex3

Dato : 28-05-02 13:07

Køb en puch maxi der er lovlig
drik dig mega stiv og kør en tur
så føles det som hurtig
ej honda sfx kan komme til at køre stærkt
den er dog dyr at tune...

Kommentar
Fra : NRGGuy

Dato : 28-05-02 14:06

Ok Robert men det er samme motor der sidder på NRG og Derbien
Nemlig en HI-PER 2!!

Hilsen NRGGuy
Piaggip NRG @ 90 km/t

Kommentar
Fra : xoph

Dato : 09-12-02 18:56

Jeg har en Aprilia rally 30 som i øvrigt er blevet udnævnt til den mest fejlefri scooter "stolt" og den har kørt næsten 27000 uden de store problemer og den er efter mine egne erfaringer god til "alt" terræn, og så et + mere at det er motoren som også sidder på Sonic!!!

.:XxX:. =XOPH_DK= .:XxX:.