/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
redigering af mpeg
Fra : rednuf
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 02-05-04 15:00

Hej allesammen
Jeg har optaget noget TV direkte på HD i mpeg format. Er der nogen der kender/bruger et program der kan redigere lidt,
f.eks. i start og slut af optagelsen og derefter brænde det på DVD. Det behøver ikke være gratis.
Hilsen rednuf

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 02-05-04 15:07

Der findes mange programmer, dem jeg har prøvet er:

Adobe Premiere, (dyrt, men rigtig godt)
Vegas Video (billigere, godt og brugervenligt)

Du kan sikkert også finde nogle gratis/billige programmer på: www.download.com

Mvh Niels..