/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Trading Values
Fra : Blizzardcapcom
Vist : 1217 gange
20 point
Dato : 02-05-04 09:06

Mit spørgsmål går ud på kendskabet til Trading Values og dens Handelsportal Dubli.

ER OVERHOVEDET IKKE INTERESSERERT I AT HØRE OM ULOVLIG PYRAMIDESPIL !!!!!!

Det har jeg undersøgt selv hos vores eget retssystem og firmaet er et reelt Network Marketing Firma.

Men søger efter eksperters vurderinger af den kommende handelsportal Dubli og Trading Values bagved konceptet.

min hp er: www.livetsgoder.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-04 09:43

Eftersom man gør så meget ud af at forklare sig, er det sikkert noget skummelt.
Pyramidespil med andre ord. Eksperter har jo givet deres vurderinger, de passer
åbenbart ikke personerne bag cirkusen.
Det siges: Lange forklaringer er til for at skjule sandheden.

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 02-05-04 09:46

Jeg har også fået masser af tilbud om at blive en dal af det, men er ikke interesseret....Skummelt eller ej, Lovligt eller ulovligt..jeg syntes det er latterligt og at hvis man gerne vil tjene lidt penge på det, kommer det til at tage evigheder + at man skal betale et sygt start gebyr for at være med...Mit forslag: Glem Det..
Men det er jo selvfølgelig op til en selv..

-Barneyboy

Kommentar
Fra : Blizzardcapcom

Dato : 02-05-04 09:51

Jeg bad utrykkelig om ikke at nævne pryramidespil, da dette koncept ikke hører under dette emne og alligevel er der personer, der ikke forstår en flink hentydning.

Der er intet what so ever ivejne med trading values, så jeg vil kun hører om folk der ved noget om Trading values ok !

I må sku læse på teksten og svarer dertil, på forhånd tak.

Alle jer, der altid er negativt indstilt til alt og alle er jeg ikke interesseret i at høre mere.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-04 09:55

Du må finde dig i de svar der kommer.
Det kan du ikke lave om på.

Kommentar
Fra : Blizzardcapcom

Dato : 02-05-04 10:03

Nej men jeg fortæller om et reelt Network marketing koncept og du begynder med det samme med pyramidespil, tænk dig lige om og undersøg tingene først inden du slynger sådan en gang ... ud !

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-04 10:05

Jeg har læst livetsgoder.dk
Det siger alt. Fup og svindel.

Kommentar
Fra : Blizzardcapcom

Dato : 02-05-04 10:08

ok, nu hvor du er så sikker så fortæl mig præcist hvad der er fup og svindel ved det ??????
Hvis du altså har noget at have det i !!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-05-04 10:35

Var må ikke nævne order "py.." .. det gør jeg så IKKE.
Network Marketing = Relations Marketing = Forskellig fra "Py.."
(men opbygning og struktur "ligner" en del af Py..conceptet.)

Og som svar på dit spørgsmål:
Network Marketing er LOVLIGT, men jeg har kun haft negative oplevelser.
/PG

Kommentar
Fra : Blizzardcapcom

Dato : 02-05-04 10:40

hvis du læser www.livetsgoder.dk så er der et afsnit om lovligheden, der står alt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-05-04 10:43

Igen, lange forklaringer er kun til for at skjule det rigtige forhold.

Kommentar
Fra : Blizzardcapcom

Dato : 02-05-04 10:43

Desuden, hvis man ved hvad onlineshops, auktioner og markedspladser er, så har du alt dette i www.Dubli.com, som åbner 28 maj 2004

Hvis i stadig er i tvivl, så tilmeld jer som kunde og lav et par indkøb efter datoen.
I skal bruge en ID for at tilmelde jer:1024.

Så kan vi chatte videre bagefter om det er noget L.... ok!

Er det en fair deal ?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-05-04 10:44

Jeg har lige "løbet" alle siderne igennem. Ser meget seriøst ud, selv Bill Clinton er refereret ! Men jeg ser IKKE bare et dansk navn, adresse eller telefonnummer ?
Har du nummeret på Bill Clinton ? .. det seneste nummer jeg har, er hans gamle nummer til White House.
/PG

Kommentar
Fra : Blizzardcapcom

Dato : 02-05-04 10:45

Kæreste Teil, hvis du nu kunne pege på de ting der er ulovlige, så kunne vi få en meget bedere forståelse af dine meninger og dig.

Har du det?

Kommentar
Fra : Blizzardcapcom

Dato : 02-05-04 10:46

Mit navn er: Henrik Kraak Jessen, Bøgelunden 56, 2635 Ishøj tlf: 26379907.

Hvis i er i tvivl, så læs deres egen hjemmeside: www.tradingvalues.net

hvis der er flere ting i ønsker så ring.....

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-05-04 11:08

Hej Henrik !
Flot og informativ hjemmeside.
Bonus modellerne "ligner" da "Py.."
Man kan jo også selv bestemme, om man vil starte som "Produkt respæsentant" eller "Ambassadør". Det er jo 2 niveauer i "Py.."
"Jeg bad utrykkelig om ikke at nævne pryramidespil.." Der er helt forstået.
Så kan jeg måske konkludere: Network Marketing er en LOVLIG form for "pryramide"
/PG

Kommentar
Fra : Blizzardcapcom

Dato : 02-05-04 12:07

endelig en mand der forstår en forretning.

Ja du har ret NM er En form for pyramidestruktur, men det er en arbejdsplads jo også.

Tak for de venlige ord.

send mig endelig en mail, hvis du vil vide mere om det, så hjælper jeg dig gerne, med et uforpligtende gratis møde !
maximusdk@ishoejby.dk

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 02-05-04 13:57

Måske skulle du lige få en til at rette stavefejl på siden.. Ser lidt dumt ud at en seriøs virksomhed ikke kan kende forskeld på er og en samt andre "dumme" fejl... Min personlige mening er at det er Pyramidespiles grimme ansigt vi her har med at gøre.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 02-05-04 14:03

Kom lige til tænke på, at det sikkert kun er det du selv har skrevet, der er stavefejl I, alt det du har fået kopieret, til din hjemmeside er sikkert godt nok. Og uden stavefejl... Det spare dig for noget tid (Du ved selv hvad det er)

Kommentar
Fra : Blizzardcapcom

Dato : 02-05-04 20:49

hvis du er så sikker på det er ul
ovligt, så fortæl mig den ulovlige eller som du kalder det, den Grimme del.
Så du mener åbenbart at det er ulovligt.

Tænk nu lige inden i beskylder ikke !!!!1

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-05-04 23:24

> Blizzardcapcom eller Henrik
Helt enig i dine betragtninger .. men jeg tror (desværre) at idéen er lidt for tidlig for en "normal" dansker.
Daells postordresalg led jo en sørgelig skæbne pga alle de useriøse konkurrenter .. og hvad er postordresalg i DK ? nul og niks !
Derfor bliver "din forretning" slået i "hard-corn" med alle disse useriøse indspark. Én ting er HELT sikkert. De, som laver seriøs Network Marketing, vil finde fodfæste .. og udkonskurrere mange af de nuværende i markedet ... men kun de seriøse.
Som jeg opfatter situationen, idag, er der for mange "spillere" på dette nye marked, og ingen har (endnu) bevist deres eksistens-berettigelse .. derfor denne, noget "famlende" overfor nye markedsmekanismer.
Good luck !
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-05-04 23:31

> Luke2000
Hvordan er det du staver ? ".. kan kende forskeld på .." .. DIN stavefejl må du selv finde ! (Hvis du kan ?)
/PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 02-05-04 23:33

> Luke2000
Og så skal du også lige have en "pose" med kommaer: ,,,,,,,
/PG

Kommentar
Fra : Blizzardcapcom

Dato : 03-05-04 06:59

bare folk forstår ordene, kan jeg ikke se problemet, er desværre ikke helt perfekt.

Kommentar
Fra : Tiffana

Dato : 10-08-04 15:06

Hej allesammen

Trading Values er 100% i orden Der er absolut INTET over det der ikke er som det skal være. For nu at komme forbi alle fornærmelser med videre, så hør her.

"py..." er kendetegnet ved at der enten ikke er et produkt involveret, eller hvis der på anden måde sker ting der er i strid med god markedsføringsskik, markedsføringsloven, forbrugeraftaleloven og eller aftaleloven. Læs på http://www.forbrug.dk/erhverv/love-og-regler/forbrugerlove/mfl-loven/retningslinier/pyramidespilmulti-level-marketing/ hvis i på nogen måde er i tvivl. Stil så spørgsmål vedr. alle punkter henvendt til mig hvis i tror TV ikke overholder dem. Jeg skal gerne svare på jeres spørgsmål .

Til alle jer der blev personlige og svinede hinanden til igennem svarene, så læs det lille eksempel jeg tilføjer forneden

"""Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by itslef but the wrod as a wlohe."""

Kommentar
Fra : Tiffana

Dato : 10-08-04 15:17

BTW - lige en enkelt tilføjelse til jer der har negative erfaringer med Network marketing. Kun ca 4% af vestens arbejdsstyrke kan forstå og kan lide at tage ansvar for egen arbejdsindsats. - det er MEGET FÅ procent.

NM er - som alle andre selvstændige virksomheder i den private sektor - en forretning der kræver arbejde og meget af det!!! Hvis man tror andet er man godt tosset - hvor mange overarbejdstimer tror i ikke cheferne i de forskellige store virksomheder har?? Så hvis man går ind i NM med den tro at man kan skabe en formue uden at knokle for det så er det klart man tror det er fup når man efter 3 md og 4 timers arbejde ikke har nået en skid. Man er chef for sin egen forretning og det er ens eget ansvar at skabe succesen.

Så alle jer der har prøvet det og fejlet fatalt - i hører til de 96% der ikke forstod det var på eget ansvar. Jeg har været networker i 6 år - jeg kan lære ca 10% af dem jeg snakker med at forstå hvad det går ud på og max 5% af dem at få succes. Det er en dårlig rate så hvis i har prøvet og ikke kan - så skam jer ikke over det - i hører til flertallet :) - men lad være med at sige det er fup af den grund!!

God sommer til alle....

Knus Tiff

Kommentar
Fra : godtraad

Dato : 03-09-04 20:48

Hej
Her en lille undren - I lyder alle som om I er så kloge - alligevel konstateres:
1. Ingen af jer har et sprog, der kan bruges i BIG BUSINESS
2. I rakker alle ned på hinanden
3. I er alle jantelovens repræsentanter
4. I tænker negativt - tolkes af ovenstående
5. Evt. positive mennesker, der læser dette - skynd jer ud at leve livet - tænk på andre og på jer selv - for:
6. I bestemmer selv om I vil ha´ succes
7. Kæmp ikke mod tåber (dem er der mange af - se ovenfor)
8. Gør du, hvad du kan for at opnå succes - så er alt godt!
9. Om det er traditionelt arbejde eller MLM el. lign - doesn´t matter
10. Vær stolt af dig selv - du er god!
Bemærk - næsten ingen MLM´er tjener penge af betydning - men de har det sjovt, og de sætter sig mål - oftest er det faktisk glade mennesker.
11. MLM er en fantastisk forretningsform - og man kan tjene mange penge - det er bare ikke det vigtigste - derfor spolerer grådige MLM´er de fleste systemer.
12. Eneste rigtig succesrige MLM koncept i Danmark er LR Cosmetics - fordi man her ikke fokuserer så meget på guldet (der aldrig kommer) - men mere på deres produkter (som vist kun er middelgode).

Kommentar
Fra : Maximusdk

Dato : 04-09-04 02:58

Tak for det indslag, det må sætte tankerne i kog hos kritikerne.

Er selv forhandler af LR og sælger deres produkter til hele verden.

Sidste ordre var fra USA og den var på Harem duftserien + 2 eau de parfum ekstra 1000,-.

Solgte det igennem Trading Values Handelsportal Dubli, hvor min onlineshop er.

Så til interesserede i handel på denne portal kan man registerer sig gratis som bruger under:

http://www.dubli.com/profile/new?ambassador=1024

Jeg taler gerne med folk, der er interesseret i at starte en onlineshop på Dubli, pris 49 Euro pr år, det er da billigt.

kontakt mig evt på tlf: 26379907

tak alle indslag, de var meget informative nogle af dem.

Regards

Henrik Kraak Jessen
Blizzard - CapCom
Denmark