/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Ol school kung fu med Gordon Liu
Fra : RuneBadune
Vist : 529 gange
150 point
Dato : 01-05-04 18:49

Er der nogen der ved om man kan købe ol school kung fu film på dvd i Danmark??
Det drejer sig om hele Master Killer serien bla.

return to the 36 chamber
8 diagram pole fighter
shogun assassins
Shaolin vs Wutang
The Master Killer
etc

Ellers nogle gode og pålidelige (og billige) steder på web hvor man kan bestille dem til Danmark??? Jeg prøvede at gøre det et sted men det lykkedes ikke.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-05-04 20:21
Kommentar
Fra : RuneBadune

Dato : 03-05-04 15:38

Nej der er ikke old school kung fu på nogle af de sider...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-05-04 16:23

OK, men den hedder heller ikke det, men: Fists, the Kicks and the Evil, The
http://www.laserdisken.com/html/visvare.dna?vare=927434203436056
http://store.bluelaser.com/cat.cgi?s=kung+fu&page=10
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : peace135

Modtaget 150 point
Dato : 13-06-04 13:44

Her er nogle sider jeg selv har købt hos og jeg meget tilfreds
http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-form/102-7043016-3511320

http://search.ebay.com/master-killer_DVDs-Movies_W0QQsofocusZbsQQsbrftogZ1QQfromZR10QQsacategoryZ11232Q26catrefQ3DC6
Hvis du køber hos ebay vil jeg råde dig til at bruge Paypal til at betale med

VHS Peace135

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 13-06-04 13:46

Hvis Amazon viser browser bug så søge efter Master killer og søge resultatet dukker op

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-04 15:45

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : RuneBadune

Dato : 05-07-04 14:50

Yeah jeg ved godt jeg kan lukke det men jeg goer det ikke foer jeg har faaet bestilt og modtaget nogle af de ovenstaaende film. Men nu har jeg lige andre ting at se til saa jeg ved ikke hvornaar det sker du maa vaebne dig med taalmodighed...

Jeps men maaske kan jeg saette fut i spoergsmaalet ved at spoerge om nogen ved om kung fu el old school kommer til Danmark eller om der er butikker i DK man kan bestille fra??? Produceren RZA fra Wu-Tang Clan (der skal spille paa Roskilde men som helt sikkert af maerkelige grunde bliver aflyst) har samplet en masse lydeffekter fra nogle af de gamle kung fu film paa deres foerste plader, og jeg ved de har lavet en special-commercialized-edition-"Wu-Tang presents"-version af "Master Killer". Det kunne jo godt vaere en saadan version kom til DK......

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-08-04 08:58

Hvordan går det.
Det ser ikke rigtig ud til at der er nogle der ved noget om dit andet spørgsmål.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : RuneBadune

Dato : 08-09-04 16:21

Tak for svaret peace135.
Jeg aner ikke om jeg kan bruge det til noget (det vil tiden vise) men spørgsmålet har stået der i pænt lang tid...