/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : clou
Vist : 447 gange
40 point
Dato : 01-05-04 17:33

Hej derude

Så har jeg atter brug for hjælp.

Denne gang er det min Outlook Express 6.0, som er begyndt at "hænge", der kan indimellem gå minutter inden den åbner, hvor der til andre tider ikke er noget galt. Hvad er mon årsagen?

Styresystemet er: XP proffesionel og altid fuldt opdateret.

På forhånd tak for hjælpen fra

Clou

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-05-04 19:03

Det første jeg ville gøre er, at rydde lidt op.
I Documents and settings\<brugernavn>\Lokale indstillinger\Temp -kan du slette alle filer
I InternetExplorer Funkrioner - Internetindstillinger - Slet alle filer

OutlookExpress kører med html format og derfor kan det hjælpe med oprydning.
Hvis det ikke hjælper må vi tage det derfra.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-05-04 20:03

Du har formodentlig skannet efter virus og spyware?
Har du mere end 1 konto den skal undersøge om der er post i, så kan du prøve at deaktivere den anden, som måske har serverproblemer.
Du ser det i funktioner/konti
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 40 point
Dato : 27-06-04 15:45

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 27-06-04 15:52

Tak for svaret pallebhansen. Du får pointet selvom jeg endnu ikke har fået det besvaret