/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problemer med at slette programmer!
Fra : Newton
Vist : 390 gange
5 point
Dato : 01-05-04 17:23

Hey

Jeg har lige downloadet et program der kan konvertere filer. Men jeg kan ikke slette det program, når jeg prøver at slette det står der bare "Det er ikke muligt at slette filen kontroller, at disken ikke er fuld eller i skrivebeskyttet, og filen ikke er i brug"

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-05-04 17:24

Genstart din computer og prøv derefter igen..

Hvis det ikke virker, så tryk alt-crtl-delete, og se om programmet er åbnet - her kan du så lukke det, og derefter slette det..

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 01-05-04 17:42

til NielsPT. Da jeg selv har problemet med noget. så vil jeg også prøve det . du kan sætte det ind under tips.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-05-04 17:49

Ja, prøv da det..

Kommentar
Fra : Newton

Dato : 01-05-04 18:00

Jeg har prøvet at genstarte men den vil stadig ikke slettes (jeg har tjekket om den er skrivebeskyttet men det er den ikke og den er heller ikke i brug)
Så hvordan tjekker jeg at disken er fuld?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-05-04 21:03

Prøv at genstarte i fejlsikker tilstand (F8 under opstart) og slet den der.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 01-05-04 21:24

I Start/programmer eller hvor du ellers har det liggende er der måske et uninstall program,prøv at gå ind og kig. Der ligger som regel programmet, en read me fil og et uninstallprogram

Kommentar
Fra : Newton

Dato : 01-05-04 23:57

okay det skal jeg prøve

Kommentar
Fra : Newton

Dato : 02-05-04 00:17

Det kan jeg ikke finde (jeg har prøvet at søge efter det) men kan bare ikke finde det

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 02-05-04 07:18

Du kan højreklikke på dit program og gå ind under egenskaber og se hvor det er installeret, måske er det kun en genvej du har fat i. Der hvor det er installeret, måske i C, finder du måske en uninstall