/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
downloade musik program
Fra : pizzajakob
Vist : 275 gange
30 point
Dato : 01-05-04 10:35

heeej...:P

er der nogen der ved hvor jeg kan downloade et musik program så jeg kan hente noget musik....?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-04 10:35

Kazaaa lite er en mulighed men ikke alt er tilladt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 01-05-04 10:39

til vedkommende pizzjakob.
syntes ikke at du skulle- da det er forbudt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-05-04 10:44

Det er ikke forbudt at downloade kazaaa lite men det er forbudt at downloade de fleste film og musik filer men der er også en masse lovligt Feks har jeg selv lavet en masse musiknumre som man lovligt kan hente
Mvh Sune

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 01-05-04 14:19
Kommentar
Fra : OttoKazz

Dato : 01-05-04 18:57

Der er vist ingen grund til at diskutere forbudt/tilladt. Alle må da efterhånden være klar over, hvad der er forbudt og hvad der er tilladt, især taget i betragtning al den hype der har været omkring emnet i medierne!

Men prøv Kazaa, dc++ eller soulseek. (alle kan findes ved lidt googling)

JMHO.

/oK

Kommentar
Fra : Enim

Dato : 07-05-04 13:19

Hey jakob

du har flere muligheder......
1. du kan købe og dermed downloade musik fra eksempelvis www.audiogalaxy.com som er super gode.
2. Vil du ikke betale, så har ovenstående indlæg udøvere ret, kazaa er godt- overnet mindre godt (til musik)
3. du kan også hente et radio program, f.eks iTunes. de har en masse radio kanaler koblet til deres medie afspiller. Der er alt slags musik.
du kan hente programmet gratis fra www.apple.com (skulle du lyste at kopiere de sange du høre direkte, kan dette gøre med et program såsom -All sound recorder Xp)

mvh enim

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-05-04 23:29

Har du fået et program ???
Mvh Sune

Kommentar
Fra : pizzajakob

Dato : 14-05-04 17:36

ja det har jeg....:P

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-05-04 22:50

Så skal du da bare lukke spørgsmålet ved at trykke på accepter over navnet på ,den du syntes kom med det bedste svar
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 22:27

Husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune