/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke komme på internet, 250point
Fra : alimak
Vist : 503 gange
1 point
Dato : 01-05-04 01:47

De tre siste gangene jeg har startet op computeren, kan jeg ikke komme på internetet. Jeg har et trådløst kort og bredbånd.Jeg må gå ind i system gendannelse og gendanne til en tidligere dato, så fungerer det. Jeg har kontaktet Arlet og han siger at det ikke er noget snavs på computeren.Jeg giver 250 point til den der kommer med den løsning der hjælper. Kører med Xp pro.
alimak

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 01-05-04 01:54

Ok...

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 01-05-04 02:08

hvad har du installeret siden det virkede sidst?

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 01-05-04 02:10

Start -> Indstillinger -> Netværks og opkaldsforbindelser

Kontroller at din forbindelse er aktiveret.

Du skulle vel aldrig være abonnent hos Arrownet, vel??

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-05-04 02:24

Jeg tror kun jeg har opdatert min virus scanner der heder avast, men det har jeg gjort nesten daglig i flere måneder.

Skal tjekke om forbindelsen er aktivert neste gang jeg får problemer med og komme på nettet. Jeg har Cyber City.
Alimak

Kommentar
Fra : technet

Dato : 01-05-04 08:20

har du kørt adaware eller noget i den retning så kan din winsock måske være
ødelagt.

og der findes en fix for det og den kan hentes her
http://members.shaw.ca/techcd/VB_Projects/WinsockFix.zip
----------------------------------------------------------------
og måske skal du afinstallere alt hvad der har med netkortet at køre

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 1 point
Dato : 01-05-04 08:59

Technet -> Winsock er ikke beskadigt, har tjekket i en hijackthis, så det er ikke problemet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-05-04 12:54
Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 13-05-04 19:03

Tak for svaret arlet.
Jeg sendte en hijackthis log til arlet, ca en uge efter den første log,den var ren. Den siste log var det en del snavs.der nu er fjærnet. Og mirakler over alle mirakler min computer er helt ok igen.ingen fejl,kører perfekt.Derfor point til Arlet.Tak til alle der prøvede at hjælpe.
Alimak