/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
goldstar ghx 820
Fra : moje
Vist : 1004 gange
20 point
Dato : 26-05-02 21:30

jeg mangler programmeringskoderne til mit omstillingsanlæg, hvem kan hjælpe

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 26-05-02 21:49

Hvad hedder dit omstillings anlag

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 26-05-02 21:50

ok....så lige overskriften

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 30 point
Dato : 26-05-02 22:01

Umiddelbart er det så gammlet at det ikke understøttes af lge, som er dem som fremstiller det. Fra deres hjemmeside :

http://www.lge.com/b_product/communication/e_kp/key_system/hybrid.shtml

vil du se, at du for at få yderligere information skal maile dem ved at udfylde nedenstående formular :

http://www.lge.com/econtactus/econtactus05.jsp?g1=111&g2=333

Kommentar
Fra : moje

Dato : 12-06-02 19:06

svaret gav ikke noget resultat, idet de ikke mailer tilbage, men jeg har imidlertid tilvejebragt koderne af anden vej, og vil snart lægge dem ud på nettet, til fri afbenyttelse, for der er rigtig mange der søger dem

Kommentar
Fra : stewa

Dato : 20-08-02 16:04

Hvis du ikke selv ønsker at rode dig ud i programmeringen, kan du ringe til Telefonmontørerne A/S som har helt styr på LG/Goldstar anlæg... 70 25 09 30

Kommentar
Fra : tfrandsen

Dato : 23-01-03 10:47

Moje
Har du stadig programmeringskoderne til GHX-820

I så tilfælde vil jeg meget gerne have en kopi.

Kommentar
Fra : moje

Dato : 08-02-03 21:28

send mig din mailadresse, så skal jeg maile di de koder jeg har, min direkte mail er morten@atz-trading.dk

Kommentar
Fra : mikkel_robin

Dato : 16-06-03 16:35

Jeg har alle koder til GHX 820....
Alle der mangler kan sende en mail til rr-consult@it.dk

Kommentar
Fra : Bumlegumle

Dato : 25-06-03 12:49

Mikkel_Robin

Det lader ikke til at din mail virker.. Er meget interesseret i koderne..

Kommentar
Fra : moje

Dato : 22-08-03 13:26

Til dem der mangler koderne til GHX 820, send mailadresse til info@atz-group.dk, og vi returnerer koderne

hilsen moje

Kommentar
Fra : bullerxx

Dato : 15-03-06 22:48

Alle

Bedre sent, end aldrig.
Det er lykkedes mig afinde manualen til Goldstar GHX-820 både elektronisk og som original indbunden bog.
Da indholdet er det samme kan interesserede mail til mig på:

savedmessage@hotmail.com

og jeg sender manualen.
Den fylder ca. 0.7MB.

Hilsen Buller

Kommentar
Fra : bullerxx

Dato : 07-06-06 13:47

Alle!
En ting er at have fået fat i programmeringsmanualen!
En anden ting er at få et fire-tråds LG/Goldstar systemapparat (telefonapparat) til at fungere...
Men det lykkedes.
Det afhænger hvorledes Bell stikkene er monteret på kablet.

Derfor begyndte jeg forfra.

Hvis du har et Bell telefon kabel med 4 ledninger og holder med tilledningerne til højre og kobberet (metallet/pindene) op ad.
(Du kan også benytte et 6 polet Bell stik, blot første og sidste pind ikke benyttes)

Med 4 polet Bell stik er konfigurationen:
Så skal første farve være: Gul - DR (+24Volt)
Så skal anden farve være: Grøn - VT ( nul Volt/ Stel)
Så skal tredie farve være: Rød - VR ( nul Volt/ Stel)
Så skal fjerde farve være: Sort - DT (+24Volt)

DR/DT/VT/VR er terminalerne (skrue-klemmerne / terminalerne) inde i selve GHX-820.

Nu står der STATION 100 i displayet på første apparat...

Progr. gøres fra lokalnummer 100.

Denne beskrivelse virker og er afprøvet!.

Kommentar
Fra : bullerxx

Dato : 07-06-06 16:27

Hvad er så en GHX-820.

Det er en analog telefoncentral fra LG/Goldstar.
Den er født med mulighed for at kunne installere 4 systemtelefoner af typen GSX.
Der er modeller med 4, 8, 21 og 33 knapper, med eller uden display.

Grundsystemet indeholder mulighed for at kunne installere 4 analoge bylinier.
Dette kan udvides med COIB kortet (indeh. 2 analoge bylinier) op til ialt 8 analoge bylinier

Grundsystemet indeholder mulighed for at kunne installere 4 systemtelefoner af typen GSX.
Med KTIB kan der udvides med 4 systemtelefoner af typen GSX op til ialt 20 GSX telefoner.
Eller:
Med SLIB kan der udvides med 4 analoge telefoner op til ialt 16 analoge telefoner.
Max. antal telefoner er 20, og max. antal bylinier er 8. Derfor hedder udstyret GHX820.
///buller

Kommentar
Fra : bullerxx

Dato : 14-11-06 22:59

Det er desværre ikke mere muligt for mig at sende manualen som Word dokument mere, da dokumentet ved en fejl er blevet slettet.

savedmessage@hotmail.com

/// bullerxx