/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mary og frederik
Fra : Luffe20
Vist : 881 gange
500 point
Dato : 30-04-04 21:50

hvornår begyndte Mary og Frederik at komme sammen....?? Hvilket årstal??

M.v.h Luffe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 21:53

Her er lidt at vælge i mellem! 2001, 2002, 2003 Hvad har det her spørgsmål at gøre i Kandu?

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 510 point
Dato : 30-04-04 21:57

De lærte hinande at kende i 2002, men begyndte at være sammen i 2003. Og i 2004 skal de giftes.........
2006 får de den første søn.

Mordex.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-04-04 22:02

Mødtes til OL i 2000.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-04-04 22:08

Naaah de mødte vel hinanden til OL i Sydney 2000 i sept. flyttede hun til DK (og hvor er det så lige jeg ved det fra !!!) *GGGG
- kom af ren og skær kedsomhed, og mens jeg ventede på et opkald i dag til at sidde og bladre rundt på denne side: http://www.dr.dk/nyheder/kongehuset/

- de begyndte at vise sig sammen i 2002, men der havde altså kendt hinanden længe .... og nej det interesserer mig virkelig ikk* - husker bare helvedes godt....

der er en masse video bavl midt på siden ......

og iøvrigt passer det herspørgsmål ligeså godt i Kandu.dk som alt det andet l... der har været i denne kategori

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-04-04 22:13

Spørg dem dog selv !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-04-04 22:15

Som dabj rigtigt skriver, mødtes de for første gang under OL i Sydney år 2000.
Frederik tog sig som bekendt en lidt længere ferie dernede end sin bror. Forstå det hvem som kan.

Det tog dog først rigtigt fat i 2001 hvor Frederik igen tog til Australien vist nok ca. 3 måneder, så dette år må nok være at sige året hvor de rigtigt begyndte deres bekendtskab.

I 2002 var Frederik til sejlads i Tasmanien hvor fotegraferne endelig fik deres første billede af et kindkys fra dem.

ellebye

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-04-04 22:17

ja det er suseme en sød historie - men der er vist stor fare for vi når at få FOR meget inden d.14. maj..... *GG
- synes allerede det er ved at tage noget så gevaldigt overhånd....

Karina

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 30-04-04 22:20

Jeg skal giftes den 15. maj.
Rådhuset er lukket den 14.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-04-04 22:31

Frieda
Håber du får en god dag

Jeg blev selv gift samme dag som Nicolaj blev født..... nemlig 28. august 1999

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-04-04 22:39

Hjertelig tillykke med det frieda *SSS*

Karina

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-04-04 22:39
Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 30-04-04 22:41

Jeg skal giftes d. 7. maj. Så vi slipper for alt det halløj den 14. Godt det ikke er mig, siger jeg bare, - jeg ville dø af skræk og rædsel over at være så meget midtpunkt. Og ja, jeg er også rigtig træt af at høre om det royale bryllup, selvom jeg glæder mig på deres vegne over deres lykke.
Mit eget bryllup bliver en diametral modsætning. Vi bliver efter eget ønske kun 7 + præsten. Ha ha! Det er ikke en gang løgn. Og vi synes, det er så skønt at slippe for fest og gaver og polterabend. Det bliver bare stille, fredeligt, kærligt og roligt.
Og nej, jeg er ikke 97 år gammel......................

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-04-04 22:41

Hvor mange af Jer har bestilt en af de der sølv-200kr. mønter?
Jeg har. Den blir´ sikkert meget værd engang

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-04-04 22:57

Hej Axelise - hjertelig tillykke til dig osse - nej jeg synes det lyder himmelsk fredeligt ang. antallet af mennesker til dit bryllup.....
Jeg har selv været gift med kæmpefest - og skal jeg giftes nogensinde igen bliver det osse kun en lille ceremoni.....

Mordex - nej det har jeg ikke, anede ikke man kunne..... nu ved jeg det så, men tror ikke liiige det er noget for mig.

Karina

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 30-04-04 23:07

>>Fnoller
Jeg er heller ikke møntsamler, jeg har DK-kort
Nej, jeg samler skam hverken på mønter eller friærker.
Men den er lavet i, mener det er 135.000 eksemplarer, den købes for 200kr. og kan til enhver tid sælges i banken for 200kr. Dvs. man kan intet miste på den. Men jeg tror at den kan blive meget værd engang. Derfor denne lille investering
Men man skal være heldig for at få den. Det bliver pr. lodtrækning.

Mordex.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 30-04-04 23:12

Da Prins Joakim var Cow-boy og "lærling" i landbrug, inviterede han storbroderen "down under" .. dér skete dét !
At Prins Joakim, på hjemvejen, mødte Alexandra .. det er en helt anden historie !
/PG

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-04-04 23:12

Lidt lige som Kandu *GG

135.000 det var da ellers mange eller hvad - men bevares jeg aner intet om mønter, det kan da godt tænkes den engang bliver penge værd.....

Jeg samler hverken på DK kort eller mønter - DK kort og mig fungerer ikke så godt sammen .....

Karina

P.S er der så nogen af jer der har taget fri d. 14. maj for at se vielse ???
(nu vi er ved det)

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 30-04-04 23:16

Mønter .. Hva' vil I betale for "A Silver Dollar .. fra 1933" ?
/PG

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-04-04 23:17

>>Guild ---- mødte Joakim Alex på vej hjem ??
Da Frede mødte Maty i 2000 i Sydney - kan Joakim da ikke have mødt Alex på vej hjem *G så ja det må være som du skriver en heeeelt anden historie.....

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-04-04 23:19

Her er der een der intersserer sig for Kongehusets erindringsmønter - det ser ikke ud til, at være nogen særlig rentabel business: http://home14.inet.tele.dk/johnlind/erindr.html

Karina

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-04-04 23:29

Kan muuuligvis, få en ½ fridag, det er oppe til overvejelse.
Selvfølgelig, skal jeg se det hvis jeg har muligheden for det. Jeg er nysgerrig, med hensyn til kjolerne.
Jeg tror, den farve der vil blive mest dominerende er, lilla. Bare en formodning.

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 23:37

Det kunne da være sjovt hvis brylluppet blev i stil med "The Graduate"

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 30-04-04 23:40

jeg er på arbejde indtil 15:30 så kan liiige nå hjem - for skal jeg se noget af det så er det hendes brudekjole, og måske om aftenen have mig en lille griner over, det nogen gange meget grimme tøj som nogle af de kvindelige politikere og politikerfruer har på....

Karina

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-05-04 00:36

Nummer 1 er, selvfølgelig hendes kjole

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-05-04 00:45

Ja the1best - det kan jeg sagtens blive enig med dig i .....
så selv om jeg synes meget af det er for overdrevet, er liiige den lille finesse osse noget jeg glæder mig til - og jeg kan vel lige nå hjem, de starter i kirken kl. 16:00 mener jeg .....
resten kan jeg nok undvære, regner med at leje en 2-3 DVD film, og lave et trug popkorn om aftenen når mit bryllupsbarometer er flydt over...*G

Til dem der skal se det - god fornøjelse...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-05-04 01:40

Tror jeg springer på en god video i stedet for det bryllup!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-04 06:43

Tjae.. Jeg skal på bistandskontoret d. 14-5 kl. 11, så mon ikke jeg uden problemer får mine synspunkter igennem ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 01-05-04 08:59

hej herfra- Jeg skal selv se brylluppet og tænke 0ver 26 år tilbage, april 1978 lærte jeg ´min mand at kende flyttede sammen i november samme år. og gift januar 1979 i snestormen. d. 6 -1- så jeg var heldig trods alt. vi kunne have haft sølv iår. men blev alene efter 22 års ægteskab. Men der skal jo være minder alle vegne- forresten foregik det¨på råduset og året efter var vi i kirken .

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 14:50

Tror Luffe20 allerede har stillet sig i kø til brylluppet?

Godkendelse af svar
Fra : Luffe20

Dato : 06-08-06 10:26

Tak for svaret Mordex.