/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Download Terkel I Knibe?!
Fra : Newton
Vist : 5912 gange
10 point
Dato : 30-04-04 17:56

Heyy

Jeg ville bare vide om der findes en side hvor man kan downloade filmen ?!

Hilsen Newton

Accepteret svar
Fra : mastergamer

Modtaget 10 point
Dato : 30-04-04 23:19

Ja det gør der . . Du er nød til at downloade Kazaa. Hvis du er heldig (som jeg var) er der en dansker online samtidig med dig som har lagt den ud på Kazaa til fri downloading. MVH Mastergamer :D . . . håber det var svar nok

Godkendelse af svar
Fra : Newton

Dato : 01-05-04 17:00

Tak for svaret mastergamer.

Kommentar
Fra : mastergamer

Dato : 01-05-04 19:40

selv tak

Kommentar
Fra : aser

Dato : 05-05-04 19:23

koster det penge at downloade terkel i knibe

Kommentar
Fra : tjaland

Dato : 10-05-04 16:24

nej det koster ikke penge og det er dumt at downloade fra kazaa politiet kan spore dig... tjek www.overnet.com/ og download overnet der er mange danskere !!

Kommentar
Fra : ZeeBo

Dato : 13-05-04 15:02

hehe jeg skulle lige til at spørge om hvor man kunne downlaode terkel i knibe mend et var der jo en der havde spurt om det er jeg glad for ;)

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 16-05-04 16:19

Dumt og gøre det for det er ikk politiet der tager jer men avp= Anti pirat gruppen med en kæmpe bøde som i ska betale resten af livet!

bare et tip!

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 16-05-04 16:19

Dumt og gøre det for det er ikk politiet der tager jer men avp= Anti pirat gruppen med en kæmpe bøde som i ska betale resten af livet!

bare et tip!

Kommentar
Fra : Dragony

Dato : 20-05-04 18:26

Koster det ikke penge at downloade via overnet.com?

Kommentar
Fra : dpauk

Dato : 24-05-04 20:15

Er der et andet sted hvor man kan downloade Terkel i Knibe? (gratis!)

Kommentar
Fra : zejemillo

Dato : 26-05-04 16:47

du kan da bare downloade steganos internet anonymizer. den gør dig anonym

Kommentar
Fra : cs111

Dato : 30-05-04 15:37

mastergamer politiet overvover altså kazaa!!!!!!!!!!!! Det er dumt at downloade terkel i knibe der fra!!!!!!!!

BRUG ET ANDET PROGRAM!!!! hilsen cs111

Kommentar
Fra : Sponz

Dato : 05-06-04 00:24

APG er meget ude for tiden.... De har ansat ekstra mandskab...
Det er bare skod

Kommentar
Fra : MightyJ

Dato : 27-07-04 22:47

Hvorfor kan den ikke finde "terkel i knibe" når man søger på den på kazaa...??

Kommentar
Fra : Joeboy

Dato : 22-08-04 00:14

Hvor er der et sted hvor man kan downloade Terkel i Knibe cd'en gratis uden at blive Busted???

Hilser JoeBoy

Kommentar
Fra : Joeboy

Dato : 22-08-04 00:14

Hvor er der et sted hvor man kan downloade Terkel i Knibe cd'en gratis uden at blive Busted???

Hilser JoeBoy

Kommentar
Fra : fededenmave

Dato : 06-10-04 18:35

he he tumper me kan blive fanget fra alle programmer......ALLE......så jeg prøver at finde en hjemmeside man kan downloade det er der nogle som har sådan en hjemmeside

Kommentar
Fra : fededenmave

Dato : 06-10-04 18:40

hvis i bliver fanget på kazaa eller andre programmer kommer det til at koste MEGET!!! mellem 100,000 og 100 milioner

Kommentar
Fra : BorisTheBulletdodger

Dato : 21-12-04 13:52

Man kunne jo også bare købe den....Så får Anden jo også lidt skillinger får det store arbejde...

Kommentar
Fra : Mauv1988

Dato : 05-01-05 18:11

det kommer fandme da ikke til at koste imellem 100.000 kr og 1 mio!!

det kommer da an på hvor meget lort man har hentet!!

Hvis man kun har hentet terkel i knibe kommer det sku da LANGT under 100.000 kr.!

Kommentar
Fra : Mauv1988

Dato : 05-01-05 18:13

det kommer fandme da ikke til at koste imellem 100.000 kr og 100 mio!!

det kommer da an på hvor meget lort man har hentet!!

Hvis man kun har hentet terkel i knibe kommer det sku da LANGT under 100.000 kr.!

man ska da heller ikke have lavet andet end at downloade hvis man skal kunne ricikere og få en bøde på lige knap 100 mio...

der tror jeg du er gået llidt galt i byen!