/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hvad skal jeg vælge?
Fra : rudik
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 30-04-04 10:49

Hej bruger på kandu.dk
jeg får eller køber snart en nu computer :)
og nu vel jeg gerne spørge dig om hvilke program jeg skal bruge til det jeg har brug for.
jeg har brug for et program, som kan lave flot, profesionel grafik, og samtidig kan sende ud til flere personer,
hvor hvis jeg sender den til fx. peter@msn.com og til bo@msn.com så at de ikke ser modtager på den mail som de modtager.
og så skal programmet også være snot smart :D:D
jeg har prøvet outlook og outlook express og incredimail.
:
håber jeg for et godt svar tilbage :)

med venlig hilsen rudi@plantcon.dk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-04-04 10:52

Alle de programmer du nævner kan jo det du efterlyser

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 10:56

Hvis du ikke vil benytte alle de andre funktioner i Outlook (kalender, aftaler osv.), så kan du jo "nøjes" med Outlook Express. F.eks benytter jeg Outlook på jobbet, men her hjemme benytter jeg Express, da jeg ikke har brug for de funktioner. Incredimail er ikke lige min kop the, men jeg er sikkert for gode venner med Bill Gates

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 10:59

NB: Rudi... det er en dårlig idé at afgive sin primære email adr. (eller for den sags skyld alle dine email adr.) på et forum. Den kan så benyttes til spam mail - bare et lille venligt vink
Søren

Hvis du indskriver dem så gør det f.eks med teksten "snabelA" i stedet for @

Accepteret svar
Fra : AltidJyde

Modtaget 50 point
Dato : 30-04-04 14:06

Hej rudik.
Du har fået svar på outlook, outlook express og incredimail.
Men jeg læser også et andet spm., nemlig muligheden for at sende til flere uden at de kan se hinandens e-mail adresser. Her skal du bruge bcc funktionen, så står der noget i stil med undisclosed reciptient hos modtageren.
Personligt hader jeg, når folk ikke benytter sig af dette, i det jeg ikke er interesseret i, at min emailadresse bliver spredt.

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 30-04-04 17:26

--->clan
ups.. tænkter ikke på at jeg skrev min mails.. jeg luklke svaret... tak...
jeg har nok været lidt træt...!
----------------------------------------------------------------------------------------
--->altisjyde
ja, det nemlig lige det, jeg havder også når min bliver spredt.
jeg har vist også gjordt den fejl at skrive min mail i mit spørgesmål!
stor fejl.
begge jeres svar er godt.
men den der kom mest ind på mit spørges mål, er dig ALTIDJYDE.
----------------------------------------------------------------------------------------
men tak CLAN for at du sagde det med mailen. :P

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 30-04-04 17:26

Tak for svaret AltidJyde.