/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Downloads af film.
Fra : Poe
Vist : 708 gange
150 point
Dato : 26-05-02 16:21

Er der nogen der kender et sted hvor man kan downloade nye film til computeren.

Kommentar
Fra : Simon123

Dato : 26-05-02 16:25

Prøv at anvend Kazaa, der er et fortrinligt fildelingsprogram. Du kan dowloade dette fra www.kazaa.com. Et andet udemærket program er directconnect, som findes på http://www.neo-modus.com/?page=Download. Kazaa er dog væsentligt mere brugervenligt.

Mvh. Simon

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 26-05-02 16:53

http://www.neo-modus.com/?page=Download har ikke film og KaZaA æder ens computer op indefra

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-05-02 15:46

"Poe" <Poe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:376I8.6582$N46.347581@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der kender et sted hvor man kan downloade nye film til
> computeren.ws.worldonline.dk' and Active = 1 - Strike
>

Bla bla....Pis off!

Emil

Kommentar
Fra : Simon123

Dato : 26-05-02 17:34

Hvad mener du med at Kazaa æder ens computer op indefra??

Simon

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 26-05-02 17:51

Der er virus med alt du henter der fylder over 500 MB

Kommentar
Fra : loonz

Dato : 26-05-02 18:48

Det var dog den værste gang sludder! Hvor har du hørt det henne om jeg må spørge?

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 26-05-02 19:55
Kommentar
Fra : Simon123

Dato : 26-05-02 20:08

Jeg har downloadet adskellige film, og ikke fået een eneste virus, så den hopper jeg sgu ikke rigtig på...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-05-02 18:53

> Er der nogen der kender et sted hvor man kan downloade nye film til
> computeren.ws.worldonline.dk' and Active = 1 - Strike
>
ahva?

--
Klaus G.

klaus_godt@hotmail.com

Kommentar
Fra : Zaxo

Dato : 26-05-02 20:25

Du kan hente på KaZaA. www.c-net.dk

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 26-05-02 21:29

Og hvis dem på Zonkers adresse ikke kan hjælpe, så kan piracy@microsoft.com helt sikkert - de har en HEL afdeling der ikke beskæftiger sig med andet end ulovlige piratkopier, de kan sikkert også hjælpe, selvom det er en film

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 150 point
Dato : 26-05-02 22:13

Selcom du afviser svaret er det jo løsningen . 4000 point for at være vittig

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 26-05-02 22:46

Accepter et af de svar som nyhedsbrugerne er kommet med, på den måde ødelægges pointsystemet ikke. Nu har Zonker scoret point på denne måde førhen - men jeg vil ikke mene at det er fair.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-05-02 23:20

Poe escribió

> Er der nogen der kender et sted hvor man kan downloade nye film til
> computeren.ws.worldonline.dk' and Active = 1 - Strike

Nej, den slags ved vi ikke her i gruppen, prøv at spørge i en af warez
grupperne.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 27-05-02 00:20

http://www.divxcrawler.com/

http://divx.pagina.nl/

Ellers er der en del bulletinboards man kan blive medlem af, men de lukker ned når de bliver for populære, forståeligt nok.... Kender ingen af slagsen men prøv at se hvad du kan finde på egen hånd..

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 12:06

Husk også een ting: Hvis du downloader en piratversion af en film,
for eksempel Ringenes Herre og bruger den i stedet for at anskaffe
den originale (når den kommer), skader du filmbranchen og dermed
også en del filmentusiaster.

"Poe" <Poe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:376I8.6582$N46.347581@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der kender et sted hvor man kan downloade nye film til
> computeren.ws.worldonline.dk' and Active = 1 - Strike
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 18:42

Michael N. Petersen Krogh skrev:

> Hvis du downloader en piratversion af en film, for
> eksempel Ringenes Herre og bruger den i stedet for at
> anskaffe den originale (når den kommer), skader du
> filmbranchen og dermed også en del filmentusiaster.

Kilde? Undersøgelser peger tværtimod på, at filmpirater også er de største
aftagere af købefilm. Ikke at det gør pirateri bedre ... Men det er mere et
spørgsmål om moral end om økonomi.

--
Mvh. Peter
"The environmental anomalies may have stimulated certain rebellious insticts
which could affect everyone's judgment. Except mine, of course."

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 15:53

On Mon, 27 May 2002 19:42:08 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<peter@filmsvar.dk> wrote:

>> Hvis du downloader en piratversion af en film, for
>> eksempel Ringenes Herre og bruger den i stedet for at
>> anskaffe den originale (når den kommer), skader du
>> filmbranchen og dermed også en del filmentusiaster.
>
>Kilde? Undersøgelser peger tværtimod på, at filmpirater også er de største
>aftagere af købefilm. Ikke at det gør pirateri bedre ... Men det er mere et
>spørgsmål om moral end om økonomi.

Som jeg læser det er det at hvis han får en piratkopi *i stedet* for
selve filmen, så skader det.

Hvis man derimod har en piratkopi og køber filmen når den udkommer, så
kan jeg ikke se det store problem i det.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/
"I demand the right to keep and arm bears"
"A computer without Windows, is like a fish without a bicycle"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-05-02 00:55

Eller downloader en film som man ellers ikke ville ha' købt

"Stefan Bruhn" <devnull@bruhn.tk> wrote in message
news:ic67fuo21vejovp671906od7tc4n1va6g8@4ax.com...
> On Mon, 27 May 2002 19:42:08 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
> <peter@filmsvar.dk> wrote:
>
> >> Hvis du downloader en piratversion af en film, for
> >> eksempel Ringenes Herre og bruger den i stedet for at
> >> anskaffe den originale (når den kommer), skader du
> >> filmbranchen og dermed også en del filmentusiaster.
> >
> >Kilde? Undersøgelser peger tværtimod på, at filmpirater også er de
største
> >aftagere af købefilm. Ikke at det gør pirateri bedre ... Men det er mere
et
> >spørgsmål om moral end om økonomi.
>
> Som jeg læser det er det at hvis han får en piratkopi *i stedet* for
> selve filmen, så skader det.
>
> Hvis man derimod har en piratkopi og køber filmen når den udkommer, så
> kan jeg ikke se det store problem i det.
>
> --
> Mvh. Stefan
> Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/
> "I demand the right to keep and arm bears"
> "A computer without Windows, is like a fish without a bicycle"

Kommentar
Fra : Ulrikkirk

Dato : 21-07-02 21:31

Jeg har positive erfaringer med www.sharereactor.com (dog kræves det at man har Edonkey2000 installeret, men den findes nemt - bare søg under fx www.google.com under Edonkey2000).

Kommentar
Fra : Haddie

Dato : 09-08-02 20:43

hey svend..