/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Xp kan ikke finde mp3 player
Fra : Annehvid
Vist : 285 gange
300 point
Dato : 29-04-04 23:45

jeg har købt en mp3 player manager digistar MP-2000
jeg har instaleret softwaren og læst hele maualen igennem .... men det ser ud til min pc ikke kan finde playeren ... er der nogen der kan hjælpe?
når jeg trykker på connect kommer der en popup op med en rund rød circel med hvid kryds over ... den skriver følgende ...(access violation at address 004129BF in module 'player.exe' . read of address 00000004) jeg fatter ikke en brik af det håber I kan hjælpe *SS*
pfh tak Mikkel

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 30-04-04 00:38

er den tilsluttet USB?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-04-04 00:42

nej printerporten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 00:43

Tror at du installerer en mp3 player der konflikter med windows indbyggede?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-04-04 00:45

der er ingen konflikt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 00:49

lyder lidt underligt at tilslutte den via printerporten? Kan du ikke tilslutte den via usb?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-04-04 00:51

den er købt og beregnet til at sætte til ecp printerport
så det er ikke så underligt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 00:54

Jo lidt! Det er da besværligt at skulle rode bagpå computeren. Hmmm? Står din printerport til ecp inde i bios?

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-04-04 01:01

ja

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 01:03

Har du været inde under kontrolpanel og Tilføj Hardware?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 02:50

Piszt! Der er andre med samme problem http://www.eksperten.dk/spm/360453 ser ud til det blev løst
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 02:52

og på....
* http://www.eksperten.dk/spm/234659
endnu mere Søren

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 30-04-04 09:23

Der er nogen der ikke gider lede efter svaret, det er nemmere at oprette et nyt spørgsmål!

Jeg tror lige jeg opretter et.....

I andet hardware.....

mvh

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 09:51

zomp... g'morgen
Tjahhh! Du kan da delvist ha' ret, men hvor mange gange finder du ikke svaret via et link her på Kandu? I dette tilfælde, så var det for at fp HELE historien og alle forslagene med - hvorfor dog opfinde hjulet igen?
Desværre er Eksperten's hjemmeside "nede" lige nu, så derfor kan jeg ikke bringe dig HELE historien, på denne streng... Det beroliger mig dog, at Annehvid lyder til at være så intiligent, at hun nok kan vente, og selv læse sig til resultatet, og løsningen, på Eksperten.
Hvis det så ikke fungere, ja så tager vi den derfra. Det har altid og vil nok altid være således, at hvis man ikke kan få skidtet til at fungere, ja så henter man b.l.a. sidste nye driver fra producentens hjemmeside, for så at installere versionen med de sidste fejlrettelser og optimeringer - hvor tit opdatere vi ikke f.eks Winxx ? Jeg går ud fra Annehvid HAR prøvet den løsning - har du??
Hygge... og
Søren

NB: Mangler lidt kommentarer fra Anne

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 09:54

NB: Der er da udmærket "gang i den" på denne streng. Hvorfor oprette et nyt, i stedet for at komme med en løsning??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 09:56

Ak ja, alt det skriveri fik Eksperten "op igen"
Anne... hent seneste driver på http://www.telestar.de/Support-Downloads/Software-Treiber/ og meld lige tilbage.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 30-04-04 10:01

http://www.kandu.dk/dk/spg/39667 <<------- nogen der har et forslag (Søren)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 10:12

Annehvid, Mikkel, zomp som vil oprette nyt spørgsmål... Øhhhhh??

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 30-04-04 10:16

er du med?? (for jeg er ikke) :'(

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 10:18

Samme her men det er også tidligt på dagen for mig
Har været inde på dit spg/39667

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 30-04-04 10:26

mkay, har set det! (og svaret, tak)

mvh, fortsat god dag (zz.........GAB............zz)

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-04-04 16:01

hmmm clan ... det ser altså ikke ud til det er til en mp3 afspiller :(

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 16:15

Har du prøvet at se om din mp3 spiller optræder inde under printere og faxenheder? Eller har du været inde under system > hardware > Enhedshåntering og se om den er der?

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 300 point
Dato : 30-04-04 17:08

Hmmm! Anne, har du så ikke mulighed for at kigge på din "dims", altså MP3 afspilleren (inden tedd kommer med en bemærkning om dims). Eller den medfølgende software, den rigtige hjemmeside til en opdateret driver, må da ka'ku' findes.
OK! Jeg testede ikke Telestar af for mere end navnet digistar MP-2000, og mit tysk kan ligge på et meget begrænset område. Derimod er engelsk lige så godt som dansk - for mig altså.
Hvis muligt, prøv at opdatere seneste driver. Lad Win søge efter ny hardware, når dimsen er tilsluttet og tændt... hvis den da ikke finder den af sig selv, efter opdateringen.
Jeg er nu lidt enig med tedd i teorien omkring USB tilslutning, det havde alt andet været lettere.
Hvad for en version af Widows tuller du rundt med??
Bliver desværre nød til at smutte for i dag, vi får gæster til aften... og så bliver jeg 100% rundtosset.
Håber tedd kan hjælpe dig, men pas lidt på med alt det der "pillen" i BIOS, hvis du ikke er helt med på hvad vi/han mener... det kan gå grueligt galt.
Hygge... og rigtig go' weekend til jer alle
Søren

NB: Skal nok kigge ind senere (lør, søn, men 100% sikkert mandag)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 17:11

God weekend Clan din dims

P.S.

Tror Anne hedder Mikkel i det her spørgsmål

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-04-04 17:14

Går han i pigetøj
Annehvid = Mikkel
Hvorfor ikke oprette sig egen profil...
Søren... on the fly

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 18:57

Et par uger på en boreplatform, så er det ikke noget der betyder noget!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 18:57

Undskyld Anne/Mikkel

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 30-04-04 19:31

hej ...mikkel er min søn og det er hans mp3er der ikke fungere derfor og jeg har så mange point og kan skrive *S*
den optræder ingen steder og jeg har søgt efter opdateringer men der er intet der vil som jeg vil .... hilsen Mor til mikkel *GG*

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 13-05-04 11:30

fandt aldrig ud af det men må jo af med mine point ... tak