/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Vedr.: Messenger på 3 Mobil ?
Fra : hrpt
Vist : 274 gange
100 point
Dato : 29-04-04 20:57

Hejsa

Jeg har netop set et indslag på tv2 om en 3 mobil ejer som havde MSN Messenger på sin mobil..
Det vil jeg også have :)
Jeg har en 3 mobil - Motorola A920.
Er der nogen der ka gi mig en guide til hvordan jeg gør ?¨
Henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 21:34

Jeg tror det var email han mente - messenger tror jeg ikke du kan få.

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 29-04-04 22:10

Jo jo..

Man kan sagtens få Messenger på sin 3 mobil. se link : http://www.agilemobile.com/am.html
Bortset fra jeg ikke kan få overstående program til at virke..
Den siger noget med en sikkerheds fil eller noget iden stil...

???

Mvh

Henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 22:30

Det er kun til 925eren - det var også den han havde i fjernsynet

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 30-04-04 13:16

Okay..

Så man kan altså ikke få messenger på sin A920 ?

MVh

Henrik

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 30-04-04 13:16

Okay..

Så man kan altså ikke få messenger på sin A920 ?

MVh

Henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-04-04 13:22

Jeg har ikke observeret nogen der passer til din model.

Kommentar
Fra : pdae_01

Dato : 24-05-04 17:28

der skulle en opdatering til a920 snarest der efter rygterne skulle lave den om til en a925, venter selv på den

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 25-05-04 02:29

ok... ja det glæder jeg mig da til.. :)

Kommentar
Fra : pdae_01

Dato : 04-06-04 16:09

OK, nu har jeg fået den opdateret og det omtalte program virker fint, jeg fik min opgraderet i 3's butik i lyngby, ellers ring og spørg kunde service

Kommentar
Fra : hrpt

Dato : 07-06-04 04:52

Jeg læste også om det på deres hjemmeside, og der skrev de noget om at man skulle vente til man fik en sms fra dem ? På den måde at de lave en kø.. sku du også vente´, eller ? ?

Kommentar
Fra : pdae_01

Dato : 07-06-04 16:59

Ja det fik jeg også først at vide, det med at jeg skulle vente på deres sms men hvis jeg ikke havede fået den efter en uges tid skulle jeg prøve at ringe til dem igen det gjorde jeg så efter en lille uges tid og fik at vide at jeg bare kunne ta ud i tres butik i lyngby og få den opdateret det sådan set det, du ku da prøve at rykke dem og spørge hvor den bliver af

MVH Pdae_01

Kommentar
Fra : taxarene

Dato : 23-06-04 00:41

Mange tak til Henrik. For hans link til MSN på Motorola A925. Det har også kun taget mig en HEL aften at finde det.

Kommentar
Fra : csoerensen21

Dato : 06-09-04 12:45

hvad med messenger til 3mobil Lg u8120 ?