/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
dantax 3300
Fra : CCjunior
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 29-04-04 19:05

Hej.. Vi har overvejet lidt at give dette kamera i konfirmations gave.. men mangler lidt info om det.. Bilka kører tilbud på det de næste dage...
Jeg vil gerne høre hvilke erfaringer folk har med dantax.. specielt hvis der er en der har et 3300..
nu står det til at være et 3,3 mpix. men nogen mærker har jo ikke specielle gode linser og jeg tænkte på om dantax var et af dem....

Junior

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-04 20:22

Jeg kan ikke finde det dantax camera - kan du henvise et sted hvor det står.
Noget jeg ville kigge efter er, om de 3mpix er ægte eller interpoleret (kunstigt)
Det er ikke med i de tester jeg har set i.
http://www.dpreview.com
http://www.digit.no
Emesen.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 29-04-04 20:45

det er i den ekstra tilbuds avis som bilka lige har sendt ud..
her er et link til det http://dk.kelkoo.com/sitesearch/search.jsp?siteSearchQuery=digitalkamera+dantax+3300
det er dog sat ned til ca 1300...

Junior

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 50 point
Dato : 29-04-04 21:46

Du/I skal OVERHOVEDET ikke have nogle skrupler over at give dette kamara til en konfirmand m/k. I skal ikke være så fokuseret på hvor gode linser et sådant kamara har (med mindre konfirmanden er "prof" eller seriøs amatørfotograf) Disse "lavprisvarehuskamaraer" er såmænd ikke så ringe endda, men jeg ville dog vælge at købe dem et sted hvor der er lidt mere support og service idet (med al respekt) personalet ofte ikke har den nødvendige viden om HVER ENESTE KAMARA de sælger disse steder...men produkterne som sådan er ABSOLUT HELT OK!!!
Men unge mennesker har idag en ofte let indgangsvinkel til sådanne moderne (høj)tekniske apparater, så i dette tilfælde ville Bilkas tilbud da nok være på sin plads.

Held og Lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-04 23:32

Det camera ser fornuftigt ud.
Så jeg siger som >pallenoc<
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 30-04-04 21:22

Tak for svaret pallenoc.
jeg må nok indrømme at jeg har samme mening..

Junior

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 30-04-04 21:59

Jeg er sikker på at konfirmanden vil blive RIGTIG glad for denne gave...og tak for accepten!!!

God fest...og sommer!!!

Mvh
Palle Jensen