/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
En lille gul "Hot"?
Fra : creamygirl
Vist : 314 gange
50 point
Dato : 29-04-04 19:05

Jeg har nu tøffet lidt rundt på sitet, og opdaget at der specielt i emnet Smalltalk er en mængde spm. vedhæftet en lille gul "Hot"
Jeg kan ikke ikke under FAQ finde årsagen til denne lille gule tingest, og spørger så jer garvede kandubrugere. Hvorfor er nogle spm. "Hotte"?

mig ikke forstå!!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 29-04-04 19:15

Det betyder, at det er et spørgsmål, der er meget besøgt.
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 19:15

Det er når et spørgsmål er blevet lukket, og der så er en hel masse folk der køber spørgsmålet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 19:17

Giv Binky points hvis du accepterer svaret Hun var jo først!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 29-04-04 19:17

tedd har ret.
mvh
binky

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 19:36

Nu skal I bare falde over hinanden
Det lille ikon "HOT" betyder at det er et "Efterspurgt emne", men er der nogen af jer der kan huske hvor mange kød der skal til, før den skifter til "hot"?.
http://www.kandu.dk/Img/diverse/hotstuff.gif og fylder 105 byte, formatet er GIF, og dimensionerne er 16 x 15 pixel.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 19:38

kød... tsk, tsk - tastaturvirus Der skulle stå KØB !

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 29-04-04 19:41

Nå ikke
En "hot" betyder at andre brugere har købt sig til svaret. Du kan få max 50% tilbage af de point, som du har sat på højkant.

Læs pointsystemet "til venstre på siden"

Tjah, når fem brugere har købt et spørgsmål, bliver det hot,
for så har man fået halvdelen af sine point igen.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 29-04-04 19:48

Hej Clan
Det er jo lige det, Tedd skriver. Et lukket spørgsmål, som folk køber. Men det har også nok at gøre med, hvor efterspurgt, spørgsmålet er.
mvh
binky

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 19:48

Fandt I den??
Pointsystemet - Ledige point - Pkt. 4
Citat
Andre brugere køber dit svar
Hvis du har købt dig til et svar for nogle af dine ledige point (hermed menes, at du har accepteret et svar til dit spørgsmål), så vil spørgsmålet blive lukket. Fremover vil det koste andre brugere point at læse dette svar. Du vil få tildelt 10% ledige point af, hvad du selv har givet for svaret, hver gang en anden brugere køber det. Dvs. du får nogle af dine point igen, hvis andre finder dit spørgsmål interessant, du kan dog maksimalt få 50% af værdien igen.

OK! Der står ikke noget direkte omkring "den gule hot", men så'n hænger det altså sammen
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-04 19:50

Jeg har læst pointsystemet og også forstået det, tror jeg? Synes bare ikke der står noget om denne gule Hot, og da slet ikke noget om hvor mange gange spm. skal købes for at blive Hot..

Okay jeg køber din forklaring Clan, en del af de spm. med mærkatet hot, er egentlig også ret så saftige..hehe.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 19:51

blinky... ja men points til dig, du var der jo først Jeg syntes bare IKKE, at I var særligt uddybende i jeres besvarelse. Så'n lidt fægten i luften med venstre hånd, alt imedens man drak kaffe med den højre
Og så var I ved at falde over hinanden for at få creamygirl til at lukke / acceptere svaret.
Fortsat go' aften
Søren

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-04 19:52

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 19:54

Hej creamygirl
Du ku' ha' sparet de points... hvis du havde lavet en søgning oppe i højre hjørne. Prøv at indskrive "gul hot ikon"
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-04 19:55

"Fægten og kaffedrikning"... ja det mente jeg også, derfor point til Clan

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 19:55

Clan! ¤%&##¤¤%%" Hvad blander du dig nu for?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-04 19:57

For sent Clan, og du har fortjent de 50 point, men tak for oplysningen. Vidste det egentlig godt. En anden bruger var så venlig at fortælle mig om den måde at søge på..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 19:58

Hejsa tedd... man hygger sig nok

NB: Et eller andet på Kandu gør at søgningerne virker bedst, hvis man står ude under de seneste 25

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 29-04-04 20:06

ja og når 5 brugere har købt spørgsmålet er det gratis at læse for alle andre..

Kommentar
Fra : binky

Dato : 29-04-04 20:39

Hej tedd
Jeg mente, du havde ret i din besvarelse, ikke i at jeg skulle have point.
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 21:07

Nu er jeg venstrehåndet!