/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Red warszawa
Fra : HeavyC
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 29-04-04 18:49

Hey jeg hører meget Red warszawa fortiden, og der er en sang jeg godt ville kunne spille, den hedder barbiedukkeland, jeg vil både lærer den calssic version af den, og også den heavy udgave som er lavet.... Hvis nogen kan hjælpe mig, evt med linkt til at finde den på akkorder eller tablatur, så vil jeg være glad...

På forhånd tak !

Kommentar
Fra : AKZO

Dato : 29-04-04 20:48

http://www.google.dk/search?q=cache:0X7hJUzN4toJ:www.tabs-lyrics.com/Red-Warszawa--Der-Vil-Altid-V%25E6re-En-Straf-guitar-tab-printable.html+akkorder+red+&hl=da

http://www.rw.dk/tabs.html

Ja ja jeg ved godt at barbiedukkeland ikke lige er der men det var de eneste jeg kunne finde - og lidt er vel bedere end ingenting

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 29-04-04 20:54

Det kan jo diskuteres, idet HeavyC havde muligheden for at trække sit spørgsmål tilbage, og dermed få sine 100 points igen, før du skrev din kommentar

Mvh Niels

Kommentar
Fra : AKZO

Dato : 29-04-04 20:56

Nå undskyld - det vidste jeg ikke... hvor står det??? Og kan han/hun ikke bare lade være med at gi nogen point hvis det ikke er godt nok???

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 30-04-04 07:26

pointene er allerede 'lagt ud', og den eneste måde spørgeren kan få dem igen, er ved at trække sit spørgsmål tilbage, hvilket man kun kan gøre hvis der ikke er lagt nogen kommentarer..

Ved ikke om det står der, men tjek evt. 'kom godt i gang', ovre i højre søjle, for at læse om kandu.dk...

Det var egentlig også mest ment som en spøg, det kan da godt være at HeavyC synes dit svar er tilfredsstillende.

Mvh Niels

Kommentar
Fra : HeavyC

Dato : 12-05-04 20:35

Tjah... Men istedet for at bruge det her til en diskustion debat, så heller kom med nogen gode svar :D :D :D