/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Billig komplet harddisk???
Fra : muss
Vist : 525 gange
20 point
Dato : 26-05-02 11:44

Hej
Jeg står for at købe ny computer, men er ikke den store computer freak. Er der nogen der har nogle gode tips til hvor på nettet, eller i jylland hvor man skal købe en go billig computer? Den skal være med et godt grafik kort med tv-out, samt brænder.

Mvh
muss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 26-05-02 12:22

Hej

BJ-TRADING er nok det billigste sted vi har her i Jylland. Desuden yder de en rigtig god service. Personligt har jeg altid følt mig fint behandlet, om det er en lille "løsdel" jeg har købt eller et helt system.

http://www.bjtrading.dk/menu.asp

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : muss

Dato : 26-05-02 12:29

Vi takker og bukker, og ønsker parkenss en forsat god søndag

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 26-05-02 12:39

Hej Muss

Kig her http://www.edbpriser.dk/

Mvh
Croaks

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 30-05-02 07:51

Hej igen

Et andet sted som du kan regne med yder support ud over det almindelige, samt hvor du kan få hjælp og støtte til netop den PC du ønsker bygget er : http://www.lj-data.dk
Det er et meget "Personligt" firma at handle med og du kan være stensikker på, at du får en rigtig god varer.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 28-06-02 10:20

Jeg kender kun et godt sted Mhvejsel.dk
Mega billigt computer-udstyr

Mhv. Mhvejsel (:

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 29-06-02 01:18

Hey ingen reklamer :)....ruleZ... Billig udstyr kan man altid finde....men der er altid et sted hvor det er billigere...
Vi kan ikke følge med udviklingen...og hvis vi kan koster det $$$.
Find en pc som du synes opfylder dine behov og ikke andres...det er jo din pc vi snakker om her...

Kommentar
Fra : Kristines

Dato : 01-07-02 23:19

Hej muss

Dette er ikke for at gøre reklame for nogen som helst, men du ville gerne have en god og billig pc. Derfor anbefaler jeg dig, at gå ind på http://shop.em-web.dk

De kører i øjeblikket nogle kanontilbud p.g.a. noget fødselsdag !!!!

Det er måske et kig værd ???

Mvh.
Kristines

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 20 point
Dato : 02-07-02 14:28

Hej muss

http://www.lj-data.dk Kort og Godt

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : bettefis

Dato : 14-07-02 20:42

Hej muss

Jeg købte for ca 1 måned siden en pissegod maskine hos http://www.edb-biksen.dk
Jeg har heller ikke en pind forstand på computer så jeg ringede til firmaet og forklarede dem hvad det var jeg skulle bruge computeren til......
Herefter samlede de hvad der skulle til og ringede så til mig og forklarede hvad de havde fundet ud af....og selvfølgelig en pris som jeg så kunne tænke over, jeg fik tilsendt tilbudet på e-mail og tog så og skrev det ned og gik en tur i butikker og checkede priser.

Jeg gav 7500,00 for en computer med skærm, den billigste magen til i butikkerne ville have kostet mig 15000,00-17000,00 kr

mvh

bettefis

Kommentar
Fra : bettefis

Dato : 14-07-02 20:43

hej muss

jeg glemte helt at fortælle dig det er et rimelig nyt firma så det er ikke sikkert du finder så meget på siden......men ring til dem du får en kanon god service før7under og efter købet

mvh

bettefis