/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
lydhardware
Fra : solsteg
Vist : 2407 gange
20 point
Dato : 29-04-04 16:55

jeg kan ikke spille musik når jeg prøver siger den: der er ingen tilgænelig lydhardware... Hvordan løser jeg det problem?

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 30 point
Dato : 29-04-04 16:58

Hvad heder lyd kort

Kommentar
Fra : solsteg

Dato : 29-04-04 17:01

det ved jeg ikke jeg har ik så meget forstand på computer vil bare vide hvad jeg skal gøre

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 29-04-04 17:01

Sæt et lydkort i eller install driver Start-kontrolp-system-enhåndsh-hardware-dobbklik lydkort--opdater driver

Godkendelse af svar
Fra : solsteg

Dato : 29-04-04 17:03

Tak for svaret gril.

Kommentar
Fra : solsteg

Dato : 29-04-04 17:03

hvordan det hvor går jeg hen og gør det?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-04-04 17:14

Jeg forstår ikke helt det her - det da olehermann der har besvaret dit spørgsmål hvis problemet er løst ??????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-04 17:58

Tror solsteg er kommet til at trykke på accepter svar ved en fejltagelse Opret dig selv som superbruger solsteg, så får du 200 ekstra point du kan bruge til at stille spørgsmål for. Dette spørgsmål er lukket så jeg tror ikke der er så mange der kigger ind nu!