/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Dysse størelse til predator
Fra : cesar
Vist : 407 gange
120 point
Dato : 26-05-02 11:03

Jeg har en Derbi predator hvor begransningen i forrøret er fjernet, men jeg mangler lidt fart på toppen. I følge min forhandler er det den eneste begransning på en Predator, passer det??. Vil det hjælpe at sætte en større dysse i og til vilken størelse. Da jeg ikke har haft brug for at opne karburatoren ved jeg ikke størelse der er i som standart?? .Tændrøret er lidt hvidbrændt så det kunne tyde på forlidt brændstof.

Kommentar
Fra : NRGGuy

Dato : 29-05-02 12:07

Hvis ikke der sidder en plade i studsen, så kan det også være at studsen er en 8mm eller lign.,
så derfor skal du købe en større studs typisk 21mm!!!
Ringen skulle være der er ikke sikker.
Men smækker du en størrer cylle på skal du typisk 8-10 numre op i dyse!!!

Hilsen NRGGuy
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 29-05-02 19:22

Jeg kan ikke bruge hvis og det kan også være til noget. Den kører efter speedometret 80-85 og det var netop forhandleren der sagde der ikke er nogen begransning i varioen´. Så spørgsmålet er stadigvæk vil en større dysse gi´ lidt ekstra fart på toppen

Accepteret svar
Fra : NRGGuy

Modtaget 120 point
Dato : 29-05-02 20:53

NEJ, det kan jeg garantere at det gør den ikke!!
Der er følgende muligheder:

CDI'en
Vario´en
Blindrør

Lige meget om det er en 30 eller 45 så sidder der en ring i varioen eller så
er der en mindre studs i!!! Med garanti!!!

Du kan ikke regne med forhandleren da han har fingeren i klemme fordi ham
må ikke "pille" ved dem!! Og han ved det!!!

Hilsen NRGGuy
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)