/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
boker.dk 2.0
Fra : Surf
Vist : 399 gange
40 point
Dato : 29-04-04 12:50

ja så er min side boker.dk endlig komme ud. altså blivet udgivet

www.boker.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 13:10

Det er da en begyndelse - venter spændt på resten.

God arbejdslyst.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-04-04 13:14

Øøøøøhhhhhhh

Hvad var nu lige spørgsmålet

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 13:43

Hej ibasa din
Lars vil sikkert godt høre din mening - husk al' begyndelse er svær, så jeg er personligt enig med refi... venter spændt på resten. Det eneste som kan dupere mig lidt er Snitz forummet, men det har Lars jo ikke lavet.
Hygge...
Søren

NB:
Word er nok ikke liiiiiige den editor jeg vil benytte til HTML, start evt. her http://www.html.dk/

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-04-04 13:51

Clan din lille gav. Og øh Lars læs nedenstående.

Nååeeee på den måde ! Jeg kan kun sige at jeg er misundelig på de mennesker (her altså Lars) der er i stand til at få sådant noget til at fungere. Det ligger langt over mit fatteniveau.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 13:55

Fu** hvis 181/96 er lille, så gad jeg nok se dig

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 13:58

Surf... som sagt, så skal du nok ikke forvente alt for meget respons (positiv) på din hjemmeside. Den er for at sige det mildt lidt "bleg i det". Design er jo en smagssag, men hvilket sprog og hvordan man staver det, 'det kan du godt gå lidt i tænkeboks over... det vil ikke skade (venligt ment).
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-04-04 14:04

CLAN 181/96 Ov, lidt af en kleppert. Men skidt med det, bare det ikke er fedt alt sammen.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E. 178/75

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-04 19:04

Surf>
Hvis du lige vil have en baggrunsfarve på siden - eks. gul
så lav <body> om så den ser sådan ud <body bgcolor="yellow">
Emesen.
Hvis det senere ikke skal blive en stor bunke koder på din side, kunne du lave det i notesblok og gemme det som blabla.htm
Men Front Pages ville måske være et godt program at starte i.
Hvis du hopper ind på Kandu's HTML Kursus i venstre side kan du også hente lidt
som du kan lægge ind på dine sider.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-07-04 07:55

Hvad er det hele endt med ??????

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 30-09-04 09:23

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene / kommentarerne var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 09-11-04 15:05

Hej surf. Gentaget indlæg
Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene / kommentarerne var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 12-11-06 10:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål