/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Psoriasis
Fra : dhmoelsted
Vist : 651 gange
200 point
Dato : 29-04-04 12:23

Min kone har psoriasis, på fødder og håndflader i middelsvær grad dette bliver pt. behandlet med creme dermovat det sidder også i neglene.
får stråler hos hudlæge uden den store effekt, er der nogen der kan hjælpe ? med et godt råd tak.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 12:41

Det bedste sted at indhente råd og vejledning vil nok være hos http://www.psoriasis.dk/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 12:42
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 12:44

Shit! Det link virkede ikke... gå ind under Debat på http://www.psoriasis.dk/
Citat
Få kontakt til andre som har psoriasis og hør om deres erfaringer med psoriasis.

Debatforummet kan bruges til at udveksle erfaringer og komme i kontakt med andre med psoriasis tæt inde på livet. Det gælder både mennesker med psoriasis og deres pårørende. Videregiv dine erfaringer, stil spørgsmål og få svar eller læs, hvordan andre håndterer psoriasis i hverdagen. Men husk altid at overlade det til lægen at give konkrete råd og vejledning om medicin og behandling.

Debatforummet er åbent for alle, man behøver ikke være medlem for at skrive indlæg eller svare på indlæg. Debatforummet er opdelt i forskellige fora alt efter emne og målgruppe

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 210 point
Dato : 29-04-04 12:48

eksempel:
Citat
af Irene Nørhede <i-noerhede@ofir.dk>, 27-04-2004 21:12:38

Hej

Jeg hedder Irene og har døjet med psoriasis de sidste 10 år og er blevet lidt træt at homonsalver.
Derfor bruger jeg nu en fantastisk god creme: firewalker, det er et rent naturprodukt. Jeg bliver bare pænere og pænere. Til hår/hovedbund og kroppen når jeg bader bruger jeg en shampoo: Ava puhi moni også et naturprodukt.
Jeg kunne nævne andre produkter i serien men disse 2 er grundstammen for mig. Jeg kan ikke vide om de virker på Jer, så jeg kan kun anbefale Jer at prøve produkterne.
De fåes via mig eller internettet.

Mvh Irene.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 29-04-04 14:23

Hejsa

jeg kender folk som har brugt dette med et godt resultat
http://www.kombuchasvampen.dk/
klik på egenskaber >>sygdomme >>Psoriasis

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 15:09

NB: Har også hørt, at Alovera skulle ha' en beroligende og helende effekt på psoriasis men mener dog stadig, at du / I vil få mest ud af at rette henvendelse via http://www.psoriasis.dk/

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 29-04-04 20:56

Spis sundt - helst vegetarisk - brug en rigtig god creme. Undgå stress.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 01-05-04 12:18

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-05-04 14:31

Velbekomme... og takker for points