/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
quiz til hjemmeside
Fra : petedane
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 29-04-04 07:49

Jeg har brug for hjælp til oprettelse af et quiz-modul, som skal ligge på en hjemmeside.

Quizzen består af en lang række ja/nej spørgsmål. Efter besvarelse af spørgsmålene skal man så trykke på en knap for at få sit resultat.

Har man f.eks. svaret ja til 51% af spørgsmålene, skal man have et svar. Svarer man nej til 51% spørgsmålene, så skal man have et andet svar.

Jeg er ikke den store programmør. Det må også gerne blive lavet i noget andet end java, bare det kan ligge på en hjemmeside

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 29-04-04 09:37

Hej

jeg lytter lige med

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-04-04 09:50

> petedane
Jeg har lavet et spørgeskema i et system som hedder CMS. Du kan lige kigge her:
http://www.ryaasejladsen.dk/Default.asp?ID=143
Konkurrencen er nu slut, og det er resultatet, som er default. Oprindeligt var det "Vælg svar" som var default.
/PG

Kommentar
Fra : petedane

Dato : 29-04-04 10:31

Guild/PG, tak for dit svar. men tror ikke lige det jeg leder efter.

Som en tilføjelse til mit spørgsmål kan jeg nævne, at jeg ikke har behov for at registrere de svar, som folk giver. Det skal være mere som en "selv-test", hvor man på baggrund af sine svar får en bedømmelse

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 29-04-04 11:58

Jeg vil lige være med.
det skal måske være i stil med denne
http://www.freewindows.dk/fw/modules/xoopspoll/
men den er i php
så kik mere på skemaet
Mvh. Natmaden