/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Toupie
Fra : musenfryd
Vist : 721 gange
12 point
Dato : 29-04-04 00:08

I dag kan du da ikke klage på mangel af humoristiske indslag?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 00:10

sad lige ov overvejede om jeg skulle lave en smalltalk tråd til dig, hvor du kunne smide de ting du har i ærmet ....to sjæle...

Nej, i dag har været en ret morsom dag, men jeg har heller ikke været på arbejde he he

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 00:12

Det er altid sjovt når nogle kvajer sig med deres dobbeltprofil

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 00:14

hehe.. jeg sidder bare her og venter på at en eller anden ny profil med et navn a´la robertina, pizza mamma elelr noget i den stil skal komme på og bede om en god opskrift på hjemmelavet pastasauce.....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 00:15

Hvis der nu kommer en ny og uskyldig ind, med et sådan nick, så stakkels den

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 00:19

Jeg deltog i en tråd af paolopernille her forleden og er da ret glad for jeg havde travlt, så jeg ikke brugte oseaner af tid på svaret, for det er da virkeligt pestilense, at blive holdt for nar på den måde

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 00:20

jah....men det gør der heller ikke..ærgeligt at tinky ikke tør komme på banen... så er det da heler ikke være.. for pokker, der er en skærm imellem os

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 00:25

ja, det er da ikke fedt at bruge tid på et svar, men ok.. det var ikke så galt.. men jeg fatter bare ikke HVORFOR folk de gør det? Er det fordi de har een profil, men hellere vil have en ny og mere anonym og så gerne vil overføre deres point til den nye, eller hvad?
Tror aldrig jeg kommer til at forstå hvorfor de point er så vigtige?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 00:29

Der er da tidligere brugere herinde, der er taget i pointfusk og som stadig er her......og det er da ok, sålænge de stopper med fuskeriet ......jeg mener heller ikke det er såååå slemt at snyde (ikke at jeg syntes det er ok), men folk behøver da ikke forlade kandu.dk af den grund, bare de stopper snyderiet når der bliver gjort opmærksom på det

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 22 point
Dato : 29-04-04 00:31

Der er nogle folk, der bare skal udnytte i stedet for at benytte, og sådan er det overalt

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 00:37

nej, mener da heller ikke at man skal forlade kandu... men var det mig der lige havde lavet den der, og så blev taget i det, så ville jeg da nok lige stikke hovedet frem og sige pardon..
I øvrigt sjovt så mange helt nye brugere der er som er meget aktive... nå, men det erjo en helt anden ting...
jeg ville afskaffe det pointsystem hvis jeg var kandu.. det fører jo kun til ballade, men det er måske derfor?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 00:40

De point har godtnok været oppe og vende mange gange men jeg tro nu ikke de er der for, at der skal være ballade Det er menneskets konkurrencegen der skaber balladen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 00:42

Jeg er gået glip af noget kan jeg læse Tjae.. fisketurene skal jo også passes

Væk med point og angiv kun antal besvarede spørgsmål og deres kategorier for hver bruger.

<(Selvom dee er meget hyggelige, de dersens point ting )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 00:42

ja, men det er da alt andet lige noget nemmere at fjerne pointene end genet

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 00:44

det har du så evigt ret i Musenfryd

Molo
Du er kun gået glip af lidt pointfusk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 00:45

Molo
Fangede du noget???? ........altså noget der kan spises

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-04 00:49

Jeg må sige I er gode til at¨få nye brugere til at føle sig (meget lidt) velkomne!
Nu har jeg i den sidte time siddet og tjekket flere profiler for at se hvor længe de har været medlem herinde. Hvorfor har jeg nu det? sikkert fordi der bliver gjort grin med hvor mange eller hvor få dage/måneder vi har været her, og hvor meget/lidt aktive vi er..Det synes jeg ikke er særlig pænt gjort, og jeg håber det kun er for at få jeres tid til at gå!

godnat

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 00:52

Toupie -> Helledusseda

Jep, jeg var StorFanger

Nordhavnen Fra kl. 9.00 -12.00 = 3 Hornfisk. Det ene næbdyr var kolosalt : Over 90 Cm. og omkring kiloet

En han der var rigtig 'tyk bag ørene' !!! ...fuld af 'mælk' du de'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 00:56

creamygirl -> Det er jeg da ked af at høre Jeg hilser da som regel nye brugere velkommen ! Hvis jeg har 'glemt' dig i farten, får du da lige en krammer : >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> X <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< og et tillykke og velkommen på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 01:00

Creamygirl
Mig bekendt, laver jeg kun "sjov" med nye brugere som har flere profiler og som snyder med point...ellers ikke men hvis der er noget jeg har overset, eller har gjort noget du føler dig støt over, så vil jeg da godt vide det.

Medmindre brugeren selv gør opmærksom på at han/hun er ny, så kan jeg ikke vide det, for jeg tjekker kun logindatoer, hvis der er noget der ser mystisk ud og jeg har "tiden" til at gøre det. Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke om det specifikt var mig du hentydede til, eller om det var brugerne på Kandu.dk generalt, men hvis det er mig, vil jeg da godt vide det
Hvis det ikke er mig, så skal du henvende dig til rette vedkommende, fremfor at skære os alle over én kam

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:01

creamy.. tag det ikke så tungt.. langt værre ting kunne ske.. du kunne f.eks bruge tid på at svare en der bare havde oprettet et fake spørgsmål....
Når nu du tjekker alligevel, så tjek du lige hvor aktiv jeg er herinde.. det er vist ikke meget...men det er måske forkert?
Sjovt at vi ikke må hidse os op over at blive taget ved næsen, men at det er ok at hidse sig op over lidt pjat i forbindlese med den lille åndsvage episode?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 01:02

Så er du en MOLOHORN nu??

Hornfisk smager bare godt, men der er pokkers mange ben i dem

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 01:04

Musenfryd
Jeg tror din humor er lige så sort som min kan være......sort som natten når månen er væk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 01:06

Toupie -> Beloni beloni har da ben man ikke kan overse, medmindre man er farveblind

HORNY MOLO ....må jeg lige være her

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:06

Toupie..
Humor???
hvor er det så liiiige den kommer ind i billedet??

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:07

Horny molo..
ja, vel må du være her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 01:10

musenfryd -> Ok. ..så kommer jeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 01:11

Åhhhh ja, det er jo forår så det kan selvfølgelig kun være HORNY MOLO

Ved godt de er grønne, men de er stadig mange

Jeg vil gå til køjs, så jeg frisk og udhvilet kan møde en "atter dag"

Sov godt og drøm sødt alle

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 01:12

hej natteravne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 01:16

Hai San ting27

Sinilluarit Toupiesi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:18

molo..
ok, så ved jeg da hvem det er når der bliver banket på... spørgsmålet er så om jeg åbner

Toupie.. sov tørt og tak for i aften... du får lige dine maaange point når tråden er ved atdø

ting...
halløj

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:19

molo...
nu jeg har dig her i den anden ende... skal du ikke lære mig noget om de der metatags en dag? (læs: "fikse det for mig")

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 01:23

hvad betyder det??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 01:26

musenfryd -> Er du tovlig ? Jeg må slet ikke være ude så sent !!

http://www.metamaten.dk/
http://searchenginewatch.com/webmasters/article.php/2167931
http://www.webdisplays.com/guide-web-design-tips-tutorial-help/full-meta-tag-generator.html

ting27 -> Din grafik på hjemmesiden virker bekendt Har du haft et spørsgmål om den som jeg har deltaget i engang ? Her ..eller på Eksperten.dk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 01:28

Nej. Der har ikke været nogen debat omkring min hjemmeside. Jeg er heller ikke rigtigt begyndt på den endnu. Har kun leget lidt med den shoutbox do kan se, og så fået sat et phpBB-forum på.
Er det slide-menu du tænker på?, og hvad syntes du om domænenavnet?

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:31

molo..
jeg vil jo have det lavet ikke lære det....

ting..
hvad betyder hvad? og hit liige med et link til dit forum. jeg vil se!!!

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:33

ting..
har selv fundet den

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 01:35

oh okay.. skulle lige til at skrive det ned :)
Grafikken i forum er meget kedelig. Før min forum gik ned havde jeg et andet skin. Det var faktisk rigtigt flot, men vildt ustabilt. Jeg kigger lidt efter et flot forum-skin her for tiden :)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 01:35

Kig i ting27's profil musenfryd ved at klikke på nanet over ting27's kommentar

Ting27 -> phpBB forum må du snakke med musenfryd om. Hun ved ALT Nej, blot en spørg : Hun er admin.på et site.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:36

og den menu tingest er da for fed!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 01:37

http://din-debat.dk ..hedder det ..vistnok

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 01:38

Du kan heller ikke se alle forums før du er registeret. Jeg kan ikke huske om gæster kan poste.. Faktisk har jeg ikke vildt meget styr på min opsætning i forum, og som du kan se er det meget nyt. Domænet blev aktiveret midt i denne måned såå.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:38

ting ..
jeg har et forum med diverse links og features, men det er 1.3'eren...
og et godt link til dig... www.phpbb2.dk her kan du finde svar på en masse og ellers spørge selv... det er super

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:39

diverse skins skulle der have stået... sorry

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:40

har du i øvrigt leget med det molo?? der er jo maaange ting man kan nu

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 01:40

jeg har faktisk ikke nogen problemer med phpbb. Jeg kan bare godt lide at eksperimenterer, og så går det altså galt en gang imellem. :(

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 01:43

jeg har også sat den mod op, som ses på www.phpbb2.dk , men syntes ikke så godt om den. Nu er jeg meget dårlig til PHP-kodning. Ellers gad jeg godt lave min egen. :)

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:44

man behøver vel heller ikke have problemer, men der er en masse idéer osv at få, og adresser til hvor du kan hente alt det forskellige.. og så skal du da lige have skiftet til 1.3, skal du ikke?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 01:46

musenfryd -> Alle de smarte features er ikke noget jeg går så højt op i. Når jeg er på et forum er det budskabet der tæller. Indhold frem for Form

Men alt i alt funger det tipper topper

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:46

er det skinnet du mener? jeg har en adresse med maaaasser af skins.. skla jeg lige finde den til dig?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 01:47

nej.. Jeg vil kun have de skins som har været igennem phpBB's kontrol og dem kender jeg.. Det er den der demo der ligger på www.phpbb.com.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 01:50

Det sværeste for mig bliver nok at få de få aktivitet i mit forum.
Hvordan har du ændret farverne i den der mod? Jeg kan huske at jeg installerede den, men det var kun standart-farverne. Altså subSilver der blev brugt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 01:51

Nu er jeg blevet lidt sløv i koderne, så nu vil jeg gå på puden.

Sinilluaritsi

Takuss </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:53

øh.. hvordan ændret farverne? vi har forskellige skins, er det dem du mener? er ikke helt med...
hvad skal dit forum gå ud på, hvilke brugere vil du have?
og du får altså lige det link aligevel, for nu har jeg det lige.. så kan du bruge det elelr lade være.. jeg ved at vi havde nogle probs med nogle andre, men de her virkede fint:http://www.dimension-of-phpbb.de/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=5

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 01:56

natti molus.. vi ses lige pludselig.. sov pragtfuldt

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 01:58

Jeg ved ikke hvad min hjemmeside skal handle om endnu. Ikke efter min bror sagde fra. Det var meningen at han skulle have givet oplysninger om grafikkort, og så skulle jeg stå for mikrochips.. Altså kimschips.dk . Men nu bliver jeg nok nød til at finde på noget andet. Man kan selvfølgelig også gøre som dig, og kun lave et forum uden hjemmeisde, hvis du ved hvad jeg mener.

Okay. Du bruger en MOD der giver et andet user interface ik'? Det som gør det hele mere overskueligt. Jeg havde nemlig selv haft den, og da jeg havde, havde jeg et skin i mit forum, men når jeg brugte dette smart interface var alle farver som subSilver. Jeg kan ikke forklare det særligt tydeligt.. :(

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 02:04

hehe... nu aner jeg nada om det her.. det var heller ikke mig der installederede skiins osv, men vi har ikke moddet noget, kun brugt det skin der var på 1.3 'eren og så har vi selvfølgelig de andre, som hver enkelt bruger så kan vælge...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 02:06

okay.. hmm.. Det er meget mærkeligt.. Hvis du kigger på din forum-forside, og min forum forside, kan der ses forskel.
Jeg havde nemlig engang en mod, men kan ikke huske hvad den hedder, og der lignede dit på en prik, bortset fra farverne.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 02:08

vil lige sige tildig at vhsi du napper 1.3, så får du også en portal (forside) med, og det er jo ikke sådan at KIMse af
Mon ikke du kan finde en anden der er kvik til grafikkort?

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 02:10

måske fordi du kører med 2.0.8? vent lige, jeg tjekekr lige præcis hvad det skin hedder vi kører med som default

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 02:11

fisubsilversh står der.... måske det er en anelse anderledes?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 02:12

jaa.. , men nu ved jeg at der findes en mod til det samme. :) Jeg søger rundt på nettet for at finde den.

Kunne forresten være lidt vildt, hvis nu at jeg virkelig hed kim. Så ville KimsChips passe bedre, men hvis det er, at jeg finder på noget helt andet kan jeg jo sagtens slutte et andet domæne til mit webhotel.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 02:15

Jeg mener at den hed Top Topics on Index Hack.. Prøver lige at installere den :)

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 02:19

er det ikke nemmere at installere et skin i stedet for at modde?
Og det er vel heller ingen skade til at have flere skins så brugerne selv kan vælge? du er velkommen til at melde dig ind hos os og lege lidt med de forskelige ting der er, vi sletter vores inaktive brugere efter en måned, og ellers så beder du bare om at blive slettet når du har leget færdig

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 02:22

jeg har lige registreret som GLarsen

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 02:27

Bare i orden.. jeg er som sædvanlig musenfryd hvis der er noget.... og nu vil jeg gå med vovsen og så putsove... så kan du sidde og lege med skins, nickpages og hvad der ellers er du er selvfølgelig også mere end velkommen til at blande dig i debatten.. the more the merrier
og stadig vil jeg anbefale dig den der danske supportside.. der er meget guf, bl.a et underholdningsmod, som er genialt.. det er vores næste skridt, sammen med en chat...
sov godt når du når dertil
musenfryd

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 02:34

okay.. godnat så ;)

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 02:35

hey.. du har registreret dig på supporten, ikke min side... hvis du også vil ind hos os, så er det www.din-debat.dk...

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 02:41

wow.. okay. ehm.. Hvor downloader jeg den der 1.3 ?, og hvordan installerer jeg den?

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 02:51

hey.. Jeg har fundet det, men jeg fandt også ud af at det kun var phpBB version 2.06 og ikke 2.08.. Jeg vil tænke over hvad jeg skal gøre.

Godkendelse af svar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 08:21

Tak for svaret Toupie.

og tak for sludderen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 09:28

Godmorgen og selvtak for sludderen Jeg kan se i fortsatte til den lyse morgen, sover i aldrig

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 10:37

jeg sover rigeligt :).. Jeg fik da sovet 4-5 timer i nat...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 10:39

Ting27
Hvis jeg kun får 4-5 timers søvn, så ligner jeg en zoombie resten af dagen, og det er ikke noget kønt syn