/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Dansk-undervisning til italiener i Varde~
Fra : tinkywinky
Vist : 417 gange
50 point
Dato : 28-04-04 22:14

Hej...

Min mand er italiener, og ønsker at lære dansk....

Derfor vil jeg høre hvor der findes noget dansk undervisning til ham, helst i Varde eller Esbjerg området.

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvordan sådan noget foregår og om man kan få SU til dette...

Håber er er nogen der kan hjælpe mig...

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 28-04-04 23:07

jeg tror palina kan hjælpe, prøv at se om du kan finde hende

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-04 23:18

PaoloPernille er studerende og ved sikkert noget om SU

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-04-04 23:21

Nahhh.......tror ikke han/hun er så uintelligent, at der bliver mere snyd herinde

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 28-04-04 23:26

ork jo toupie: http://www.kandu.dk/dk/spg/39559
jeg synes jo altså bare det er vildt sjovt.. men ville nok ikke være så begejstret hvis det var mig der var HR. kandu... men så kan de da bare lade de point være...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-04-04 23:29

Musenfryd

Jeg har læst den anden tråd også derfor jeg ikke tror der bliver snydt mere, nu er det jo blevet opdaget tror faktisk ikke vi ser profilerne herinde mere, for de vil ikke blive taget særligt seriøse medmindre der kommer en undskyldning - og hvis ikke, så skal Kandu.dk nok sørge for vi ikke ser profilerne mere

(Omvendt psykologi?? )

// Toupie

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 28-04-04 23:31

øv.. jeg havde ellers glædet mig sådan til at svare den skizofrene på ALLE hendes tråde...
musendims

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-04-04 23:32

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-04 23:34

Det startede med denne tråd i går http://www.kandu.dk/dk/spg/39477 palina svarede blot "det betyder nok ikke noget" svaret blev accepteret, men palina var alm. bruger så derfor også denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/39478

mvh ans

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 28-04-04 23:37

"det betyder nok ikke noget" heheheheheheheeeeeeeeeee det ER sq da sjovt...
Endnu sjovere bliver det jo så når man finder ud af hvad det nye brugernavn bliver...
Tak tinky/palina/paolopernille for aftenens underholdning

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-04-04 23:37

Ja, det er ikke altid lige nemt når man vil snyde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-04 23:43

palina blev superbruger med det samme, men kunne stadig ikke forstå hvorfor hun ikke fik sine point *LOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 23:46

Det er også surt ikke at få sine velfortjente point. Jeg prøvede det selv, og blev derfor superbruger, men ok disse point betyder vist mere for nogen end for andre!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-04-04 23:48

Tror altså ikke paolopernille er med i det spil, for hun har været bruger længe

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 28-04-04 23:48

hehe.. jeg regner da bestemt med at jeg får de der point for oversættelsen ...
(Mangler her en smiley der flipper totalt ud af grin....)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-04-04 23:50

Sorry.......Nej det har hun ikke, jeg så forkert - hun er ny bruger

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 28-04-04 23:50

paolopernille (er det så en han eller en hun?) har været med længe ja.. i tre dage.. wow!!

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 28-04-04 23:51

undskyld.. en måned og tre dage.. ja, det er jo noget andet så..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-04 00:00

Er denne diskussion så en form for straf af de implicerede? latterliggørelse er altid nemt, men ikke altid den bedste måde, at udvise sin utilfredshed på. Tror det ville virke bedre at ignorere det, eller melde dem til politiet...haha!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 00:05

Creamygirl
Hvis vi ignorerer det, fortsætter snyderiet jo bare og jeg tror ikke politiet vil gøre noget ved denne sag

Musenfryd
Kan vi blive enige eller hva?????

// Toupie

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 00:05

har da ringet.... de er gået i gang med efterforskningen....
I kan regne med at blive indkaldt som vidner....
sorry.. nu skal jeg nok holde op, og smække de indlæg jeg måtte have i ærmet over i smalltalk...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-04 00:09

Latterliggørelse, det er da de brugere, der snyder, der latterliggører de brugere, som tager spørgsmålet seriøst og bruger tid på at besvare det så godt som muligt.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 00:16

nemlig ans.. godt jeg ikke er så nærtagende....(eller havde brugt timer på det svar)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-04 00:20

Ja hæng dig blot i et ord ans, men kig også på sammenhængen af hele sætningen!
At du mener det er latterliggørelse af dem som forsøger at hjælpe er jeg ikke enig i, med mindre du er en af dem som kun er herinde på grund af pointene

Hele konceptet handler jo om vidensdeling, og det kan da sagtens være, at andre kan få noget ud af de svar som måtte komme, selv om det i dine øjne bare er fup og svindel. Vi er her nødvendigvis ikke allesammen på grund af disse point.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 00:24

Cremygirl
Jeg er her ikke for point´ene men jeg kan da godt blive harm over at have brugt tid på et spørgsmål, som reelt bare er fake og det uanset om andre kan bruge det eller ej. Det er jo den specifikke profil jeg prøver at hjælpe her og nu og ikke alle fremtidige brugere. Ellers så kan alle jo bare skrive en masse spørgsmål.........for hvis nu der engang kommer en bruger der lige kan bruge ens spørgsmål med tilhørende svar....nahhhh!!.......den holder ikke

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-04 00:28

creamygirl

Når man i forvejen kender svaret på det spørgsmål man stiller for så at give sig selv point, så er det latterliggørelse af de andre brugeres tid.
"Vi er her ikke allesammen på grund af disse point" Hvorfor blev du selv superbruger?

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 29-04-04 00:28

hetl enig med toupie.. jeg kunne da godt have brugt de minutter jeg skrev svar i til noget helt andet...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-04 00:31

Jo jeg synes faktisk at den holder. Alt det med at føle sig til grin kan jeg slet ikke følge.. Det handler jo bare om lidt tidsfordriv ved en PC og skal helst ikke føles som et arbejde man påtager sig. Men never mind...vi ser åbentbart forskelligt på det at sidde her ved skærmen..jeg er her for sjov, og du ser det som en form for arbejde..
Hurra for vores forskellighed!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 00:35

Creamygirl

Jeg ser det som både og....tråde som denne er det rene tidsfordriv, men andre mennesker der har brug for hjælp, ser jeg ikke som tidsfordriv......at man så også kan have det sjovt og hyggeligt herinde, ser jeg kun som et ekstra plus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-04-04 00:36

Jeg blev superbruger for sjov..ikke spor andet. Jeg er da ikke dum, og kan godt se hvor svært det vil være at blande sig med toppen. Man skal jo sidde her dagen lang og virkelig besvare mange spørgsmål. Det gider jeg ikke, og slet ikke for at vinde det der nu er sat til månedens præmie. Jeg så først hvad man kunne vinde efter at jeg havde meldt mig som superbruger, og gud nej..det er ikke noget jeg gider stræbe efter..haha!