/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Produkthandel, jern og metal
Fra : dragoneyes
Vist : 883 gange
200 point
Dato : 28-04-04 21:54

Jeg er i gang med at finde maskiner og værktøj der bruges til Produkthandel, jern og metal som min ven i udlandet har bedt mig om jeg vil godt hjælpe ham og håber at i ville hjælpe mig og ham.
Jeg mangler noget værktøj og maskiner men har lidt svært med at finde steder og hjemmesider hvor det kan købes gruden er sikkert fordi jeg ikke rigtig ved hvad den slags værktøj/maskiner hedder
Jeg mangler: Polygrab brugt/nyt
Jeg mangler:En vognvægt/brovægt brugt/nyt
Jeg mangler:EN jern El-saks tror jeg det hedder ved det faktisk ikke men tror i ved hvad det er Det må også godt være brugt eller nyt
Jeg mangler:Alt andet værktøj til Produkthandel, jern og metal som i tror kan bruges
Det behøves overhovedet ikke at være i Danmark
Jeg håber i ville hjælpe mig med at finde steder jeg kan købe det som F.eks hjemmesider eller hvis i selv har noget eller sælger det:
Alle sammen tak på forhånd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 21:56

Det har du da fået link til en gang.
Var det ikke godt nok?

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 28-04-04 22:05

desværre nej

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 28-04-04 22:06

var det da ikke dig da arbejdet i et firma hvor i havde noget af den slags

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 22:12

Næ - desværre.

Jeg gav dig bare en del link.

Tror ikke der findes mange flere end dem du har fået.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 09:02

Hejsa
Ja den bliver jo svær, efter som her jo ikke er oplyst, hvilke link du har fået.
Hvad med at droppe tanken om en skrot-, produkt- handler, da det udstyr du søger, ikke ligefrem er typiske "ting" en produkthandler ligger inde med. Jeg ville nok kigge lidt i den blå avis, gul og gratis samt kigge i aviserne hvor og hvornår, der afholdes konkurs- og maskin- auktioner rundt omkring i landet. Lav evt. en søgning på Google "maskinauktion" og "sider på dansk" (søgning = nederste link).
Held og lykke med det...
Søren

* www.dba.dk
* www.gulgratis.dk
* http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Maskinauktion&btnG=S%C3%B8g&meta=lr%3Dlang_da

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 10:10

"CLAN"

Her er linket til tidligere sp. http://www.kandu.dk/dk/spg/38918

Jeg tror du har misforstået spørgsmålet.

Det spørgeren søger/søgte er det udstyr der skal bruges til/i en produkthandelvirksomhed.
Du finder næppe brovægte i dba eller gulgratis.
Tror ikke posten sender i den størrelse

Iøvrigt var det "webgun" der mente at have noget.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 10:55

Ups!