/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
tjene penge på tips
Fra : kaptajnkaber
Vist : 324 gange
1 point
Dato : 28-04-04 19:52

Er der nogle regler om, hvorvidt tips og spørgsmål stillet på kandu.dk må give økonomisk gevinst? Er ved at være træt af den kære Sub...-fætters evindelige reklametip, hvor han åbenbart tjener penge hver gang der bliver klikket på linket.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 28-04-04 20:04
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-04 20:05

Det er nemt at lukke "munden" på dem.
Kattemor fra stribnet ser vi ikke mere.
Loppetjansen ligger lavt i øjeblikket.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 20:05

Du er ike den første der kommer med et spg. om dette.......
Som sagt tidligere, så burde det forbydes, og han burde udelukkes fra kandu......

Hvis han i det mindste havde oplyst folk om at han på et nyt medlem tjener 2 kr., ville sagen være lidt formidlene.

Men det er helt sikkert for groft

>>Kandu.dk............ SMID HAM UD!!!!!!!!!!!!

Mordex.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-04 20:13

Vi har også hende her på banen.
http://www.kandu.dk/dk/tip/7739

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 11 point
Dato : 28-04-04 20:18

>>Teil
Hun komme ri det mindste ikk med et link med ref. til hendes brugernr. på siden.......

Nu må vi passe på hvad vi siger, for der er sikkert nogle der vil mene vi leger adm. og prøver på at overtage kandu

Mordex.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 28-04-04 20:20

det er rart at dette kommer på banen. selv passer jeg på hvordan og hvorledes. selv er jeg ikke ude på at tjene noget men at få nogle gode ideer og tips inden for de forskellige ting man er intereseret i. Så ligesom de andre i denne debat. skal man passe på.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-04 20:25

Nej men det er irriterende reklamer,
det samme med alle unlock tilbud.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 20:27

>>Teil
Intet andet kan jeg sige
Fuldstændig enig

Mordex.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 28-04-04 20:32

jeg kan ikke lide reklamer- så det vil jeg helst undgå men jeg modtager gerne, når det er inden for min interesser.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-04 20:33

Så er det jo sjovt at drille når der kommer et passende offer.
Jeg må i tænkeboksen, mon ikke der findes nogen som vil have
reklame her. Jo for en ispind vil jeg sige - Eventyr is er god -
og et link til deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-04 20:42

Jeg er ligeledes irriteret over de omtalte reklamer.

Loppetrimmertjansen k.j.k/Frk_Laura har da været på i denne uge. Har en lille mistanke om at det er samme person. De burde betale for reklameplads her på kandu.

> Teil

Det tip, der var fra ticka opfattede jeg som ironisk ment. Ticka havde tjent det svimlende beløb af 1 kr. siden 11.02 04.
Tror bare at der blev gjort nar af SubZero69 tip.

mvh ans

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-04-04 20:45

ans
Jeg tror du har ret angående ticka´s tip.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 20:49

Kims (nej ikke kartoflerne) ikke af E-reklamer.

Jeg har på 2 år tjent 43.- kr. Det er lige til en pakke smøger og et par kolde

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 20:53

Kan der blive til en pakke smøger er det ikke så ringe endda

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 28-04-04 22:03

nå, jeg lukker spørgsmålet igen. Ville bare høre jeres mening. Hav en god aften!

Vh KK

Godkendelse af svar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 28-04-04 22:04

Tak for din mening Mordex. Du blev den heldige vinder af 1 point

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 22:11

Nu ikke solde det væk "Mordex"

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 22:34

Tak for pointene Der er jo hele 11

>>refi
Mener du ikke "snolde"?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 22:47

Nej jeg mener solde det betyder at man ødsler væk

Snolde er vist noget med slik

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 22:51

Nå ja......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-04 22:56

sub... tjener kun penge hvis man tilmelder sig via hans link.
Betingelserne står skrevet her http://www.permitads.com/dk/ og dette link er kortere end det sub..... henviser til, da han har sin egen kode bagefter.

mvh ans