/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Startside problem
Fra : vedikke
Vist : 294 gange
20 point
Dato : 28-04-04 18:21

Min ønskede startside er google.com.
Når jeg åbner internet explorer 6.0 er startsiden ændret til http://autosearch.cc
Jeg går hver gang ind i "internetinstillinger" og ændrer start-adressen til google.com og det virker det fint. Men kun indtil jeg slukker min computer. Så snart jeg starter op er startsiden tilbage på http://autosearch.cc.

Der har ikke været problemer med ændring af startsiden før, så hvis der er nogle som kan hjælpe mig vil det være rart.

Points: 20 - Alt hvad jeg har desværre....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-04 18:23

Du har fået spyware på din computer. Gå ind på www.spywarefri.dk/forum og så renser de din computer for snavs

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-04 18:24

Glemte at skrive, at det er ganske gratis, du opretter dig bare som bruger.

//bentjuul

Kommentar
Fra : briani

Dato : 28-04-04 18:43

Hejsa

Prøv lige dette lille tip

Fjern pornoside og anden side fra startside

Blev din startside bemægtiget af en pornoside eller en anden side, helt uden dit samtykke? I mange tilfælde kan den fjernes på denne nemme måde:

Start > Kør
Ud for åbn skriver du regedit
Klik på + ud for HKEY_CURRENT_USER
Klik på + ud for Software
Klik på + ud for Microsoft
Klik på + ud for Internet Exploror
Klik på + ud for Main
Find filen Start Page i vinduet tilhøjre og dobbeltklik på den
Under Værdidata finder du den pornoadresse eller side du har nu
Marker denne URL og skriv din nye startsides URL, f.eks. http://ww ....
Klik på OK og luk vinduet.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 21-05-04 12:06

Hej Briani!
Du løste lige MIT problem, så der er 100 på vej, med mulighed for mere.
Jeannie

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-05-04 13:57

Hejsa Jeannie

jamen det er jeg da glad for at høre.

Bare dejlig at kunne hjælpe .-)

Mvh
Brian