/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
søgning på kandu
Fra : granslam
Vist : 355 gange
200 point
Dato : 28-04-04 17:29

er det mulig at søge på en given dato eks 27/4/2004 hvor alle inlægne for den givende dato kommer frem ??
hvis mulig hvordan ???

mvh Granslam

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-04-04 17:36

Nej, Der er dog en avanceret søgning hvis du bare trykker på søg uden at udfylde søgefeltet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-04 17:37

Nej, det kan man ikke, men der kan foretages en avanceret søgning, men det hjælper jo ikke.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-04-04 17:38

Man kan faktisk ikke engang søge på tal!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 28-04-04 18:03

I tip http://www.kandu.dk/dk/tip/6900 står der at når det "nye" kandu kommer vil det være muligt på seneste 25 at rulle 3000 indlæg tilbage. Så når den tid kommer skulle det vel være muligt at se de sidste dages indlæg.

mvh ans

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 18:29

Hvis du blot kender en af deltagerne i det spørgsmål du søger - kan du søge på vedkommende og derefter bladre til datoen.

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 28-04-04 18:56

Tak for svaret ans. det glæder jeg mig da til NÅR den kommer

mvh Granslam

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-04 19:03

Ok var ikke klar over at det var om fremtiden du søgte svar.

//bentjuul