/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Creamygirl No. 1.
Fra : Better_Performance
Vist : 352 gange
1 point
Dato : 28-04-04 00:42

Så er det officielt, Creamygirl er medlemsnummer 1 i min fanklub....

OG lad os så få den historie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 00:53

Ja - nu må det frem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 01:25

Jeg beklager, men var vist faldet lidt i søvn...Øh BP den historie er ikke for sarte små ører - og jeg er alt for blufærdig til at indvie andre i den. Æv jeg skulle bare have holdt min mund. Nu er jeg for altid forvist til kun at være numer to
Kan I sove godt. Jeg er flov nu

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 01:42

Okay nu er jeg helt vågen, og kan virkelig se det morsomme i dette påfund
Jeg tør aldrig mere være enig med B_P i noget som helst. Moderen kunne jo gå hen og blive helt fornærmet på mig i mit forsøg på at ovetage hendes fornemme plads som No 1 i fanklubben...thi hi! og godnat

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 28-04-04 02:28

hvorfor er der ikke private forums her på sitet.. Det her vedrører jo ikke rigtigt andre.. huh?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-04-04 11:58

Har du ingen fantasi BP? Eller måske for meget fantasi?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-04 18:21

Det lyder spændende........................hvad er det.
Nysgerrig.............det indrømmer jeg blankt.
Ting27..................alle kan deltage i smalltalk.
Bliver vi smidt af tråden - hopper vi på igen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 28-04-04 18:30

hmm.. i følge din mening måske.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-04 18:37

Ja ja - det meste af det jeg skriver er "efter min mening" eller noget jeg har læst.
I øvrigt er netop smalltalk oprettet (af skingur) til ................småsnak.
Emesen.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 28-04-04 19:12

hvor er din smiley egentlig grim. Det er først nu jeg kan se hvad det forestiller.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-04 19:17

Ja da, vel er den grim, og det er nok derfor, at der ikke er så mange som bruger den.
Men lidt smiler den da.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 28-04-04 19:21

he.. ja.. Kan man ikke sætter billeder ind på det her forum.. Så kunne man lave sin egen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 19:23

Kandu modtager da gerne - lav du bare et par nye.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 28-04-04 19:34

nææ du. Så skal de være i samme stil som dem der er her i forvejen, og det gider jeg ikke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 20:28

hehe..jeg vil også til at bruge den rygende smiley
Ikke fordi "hjælpen er på vej" men fordi jeg også ryger (ind imellem)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 20:34

Kom nu med den historie - du kan ikke løbe fra dit eget ord

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-04-04 20:44

Jeg løber da ingen steder. Jeg mener bestemt, at jeg skrev B_P kunne få historien, men det indbefatter jo ikke alle her på kandu.dk. Ok - Det kan selvfølgelig blive svært at finde et roligt sted at mødes med B_P uden risiko for at specielt du Refi dukker op. Du er jo alle steder..haha

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-04 21:01

selvfølgelig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-04 00:13

vi laver da bare en søgning på creamygirl - og finder det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-04 00:21

Optaget med Webcam

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 13:36

Creamygirl...

Jeg venter stadig i spænding

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 1 point
Dato : 03-05-04 13:52

Ok B_P

Det er slet ikke så slemt endda, og ej heller særlig frækt. Jeg tabte blot et væddemål, hvor straffen så bestod i et dyp af soya og flødeskum!.. Deraf navnet Creamy!

Rigtig godt for huden, kan varmt anbefales

Og se så at få lukket dit spm. for syv søren da!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 13:55

Den må vist lige uddybes den der

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 13:59

Ikke tale om!

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 14:00

Tak for svaret creamygirl.

Så skidt da, du slipper