/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Godnatvits!
Fra : webgun
Vist : 739 gange
1 point
Dato : 27-04-04 23:35

Bilejeren:- jeg ramte sku en flaske igår.
Ham:- så du den ikke???
Bilejeren:-Nej...den satans perker må sku have haft den i lommen.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-04-04 23:37

Håber det var en lastbil han kørte i.....

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 28-04-04 02:42

webgun> det her er nok det forkerte sted at komme med racistiske udtalelser.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-04-04 09:15

>>ting27
Skal vi ikke lade være med at diskutere dette, og bare tage det som en vits??
Der er forskel på en udtalelese og en vits, og dette er vist det andet........

Mordex.

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 29-04-04 11:34

>>ting27
Gå ind på kandu´s forside og vælg en kategori, hvor der snakkes om politik. Du er havnet i kategorien "vittigheder". En vittighed er ikke nødvendigvis det samme som en udtalelse, - selvom man godt kan blive lidt i tvivl, når man høre politikere komme med "udtalelser".

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 12:46

en lille racistisk vits så da

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-04-04 12:48

Der er da også vitser om århusianer, blondiner, handicappede, tyskere, fynboer og meget mere. De er da ok. Hvorfor skulle denne så ikke være det??????

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 29-04-04 12:59

du syntes det er okay, men det gør dem det går ud over ikke..

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 29-04-04 13:22

Jeg er fra Fyn og synes at vitserne om Fyn er meget sjove. Ligesom vitser om alle de andre..........
Kan man ikke klare sådanne vitser........tjaa, så kan man lade være med at læse dem.....

Ta´ det nu som en vits.......

Mordex.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-05-04 05:30

En mand sider og venter i en lang bilkø ovre i USA.
En betjent kommer gående ned langs bilerne, manden stikker hovedet ud af vinduet og spørger:
"Hvad der er galt?"
"Jo" siger betjenten, "Bush har lagt sig ude på vejen, og klager over,
at han ikke får nok økonomisk støtte til millitæret.
Han siger, at han vil hælde benzin ud over sig, og sætte ild til sig selv"
"Jamen hvad laver du så her?" spørger manden.
"Jeg har startet en indsamling."
"Hvor meget har du så fået indtil nu?"
"10 liter."

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-05-04 05:33

Det var en mand der gik og klippede hans græsplæne og pludselig kom der en lille trold frem. Manden bliver forskrækket og begynder at banke den lille trold. så siger trolden: "Av-av-av, du må ikke slå mig ihjel! Hvis du holder op med at slå mig, så får du et ønske opfyldt..."
Manden stopper og tænker lidt. Men da han er sådan en mand, der har alt... Flot kone, stort hus, hund, fed bil osv., kunne han ikke komme på, hvad han ville ønske. Så siger manden: "Fra nu af når jeg tisser, så skal der komme den fineste af den fineste whisky..."
Trolden: "Hokus pokus!" Og trolden løb sin vej.
Manden går hen og tisser i et glas og smagte på det. Det smager som den fineste whisky, han nogensinde har smagt. Så fra den dag tissede manden et par glas hver dag, når konen kom hjem fra arbejde. Men en dag da konen kom hjem fra arbejde, står der kun et glas og hun spørger: "Skal jeg ikke have nogen whisky i dag?"
Manden: "jo, men i dag skal du drikke af flasken..."

Accepteret svar
Fra : ticka

Modtaget 1 point
Dato : 05-05-04 13:47

Hvad er forskellen på mænd og kvinder, når de skal hæve penge i en Dankort automat?

Han:
1. Parkerer bilen foran Dankort-automaten
2. Ruller vinduet ned og indsætter hævekortet
3. Indtaster PIN-koden og beløb
4. Tager penge, Dankort og kvittering
5. Kører af sted

Hende:
1. Parkerer bilen foran Dankort-automaten
2. Tjekker make-uppen i bakspejlet
3. Slukker motoren
4. Putter nøglerne i tasken
5. Står ud af bilen (hun holder for langt væk fra automaten)
6. Leder efter Dankortet i tasken
7. Indsætter hævekortet
8. Leder efter tyggegummipapiret, hvor hun skrev PIN-koden
9. Indtaster PIN Kode
10. Studerer instruktionerne på skærmen i minimum to minutter 11. Trykker på "Afbryd" knappen 12. Indtaster PIN kode igen 13. Tjekker beløb på kontoen 14. Kigger efter et papir i tasken 15. Kigger efter en kuglepen i tasken 16. Skriver rådighedsbeløb på papiret 17. Studerer instruktionerne 18. Hæver kontanter 19. Går tilbage i bilen 20. Tjekker make-uppen 21. Lægger kontanter i pungen 22. Leder efter nøgler i tasken 23. Starter bilen 24. Tjekker make-uppen 25. Sætter bilen i gear og kører 26. Stopper bilen 27. Bakker tilbage til Dankort-automaten 28. Går ud af bilen 29. Tager hævekort og kvittering i automaten 30. Går tilbage til bilen 31. Lægger Dankort og kvittering i pungen 32. Tjekker make-uppen 33. Sætter bilen i gear 34. Kører væk fra automaten 35. Kører tre kilometer 36. Slipper håndbremsen

Kommentar
Fra : ticka

Dato : 05-05-04 13:48

........og før nogle anklager mig for kønsdiskrimination, må jeg hellere skynde mig at fortælle, at jeg selv er kvinde - men ejer ikke et Dankort!!

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 09-05-04 17:15

Tak for svaret ticka.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 22-04-05 13:58

Telefon ringer og Nethe tager den. "Hallo" visker hun helt stille. "Ja, det er Herman, er din far hjemme?"
"Mor og far er inde i soveværelset," hvisker Nethe meget stille. Herman rømmer sig og siger "Ja, men så ringer jeg lidt senere."
Ca. 30 min senere ringer telefonen igen. "Det er Nethe" hvisker vor lille veninde.
"Ja, det er Herman igen, er din far hjemme?"
Nethe hvisker igen helt stille, "Mor og far er ude i køknet". Herman bliver lidt overrasket og siger, at han vil ringe lidt senere.
Efter 45 min. ringer Herman for tredje gang. Nethe tager igen telefonen. "Hallo, er din far hjemme" spørger Herman. Nethe visker "Ja, men far og mor er nede i kælderen." Lidt irriteret men også af nysgerrighed, spørger Herman: "Sig mig lille ven, hvad laver de?"
Nethe svarer "De går og leder efter mig..."