/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
smerte under samleje, hjælp mig til et s~
Fra : tinkywinky
Vist : 800 gange
200 point
Dato : 27-04-04 21:51

Hej allesammen på kandu?dk

Jeg har et ret alvorligt problem, som jeg håber her er nogen der kan give mig svar på.

Mit problem er at jeg ret ofte har en uudholdelig smerte i underlivet/livmoderen når jeg har samleje med min kæreste. sommetider er det er det så voldsomt at vi må opgive samlejet....(hvilket er lidt ærgeligt)
Smerten mærkes når min kæreste "støder i bund"... hmm håber i forstår hvad jeg mener.......

Jeg har gået med problemet i næsten 2 år tror jeg, og jeg har også været til lægen med det for ca. et halvt år siden, som henviste mig til en gynæokolog, men som jeg aldrig kom afsted til..... også for dumt, det ved jeg godt.
Problemet tror jeg heller ikke kan have noget med min kæreste at gøre, for vi har været sammen i over 3 år, og jeg tror da ikke at "han" er blevet "længere".....

Jeg har også en anden "deffekt". Jeg har aldrig prøvet at få en orgasme. Jo jag har fået masser af orgasmer, men kun ved ornani, aldrig sammen med an anden person.
og det er nu så slemt at jeg ikke længere har lyst til at have sex, faktisk afskyr jeg det fuldstændigt. Jeg var førhen en vældig "lysten" person, men nu kort sagt så hader jeg det (sikkert nok fordi jeg ikke har lyst)

Ja jeg ved godt det er nogle lidt indviklede spørgsmål. Men jeg håber jeg har formuleret dem sådan nogenlunde forståeligt, og at der er nogle der har lyst til at hjælpe mig.

På forhånd tak. Med Venlig Hilsen Tinkywinky

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 27-04-04 22:00

det er fordi at du stadig har et stykke af din jomfruhinde til at sidde, og den sider lige så "stille" om bliver øm.. håber det var svar på dit spørgsmål... forresten, din lokale læge kan fjerne den på 10-20min.. :P

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 22:03

Har du fået undersøgt om din livmoder evt. er for eller bagud bøjet?
Er det alle stillinger ved samleje der gør ondt?
Hvis ikke du har lyst....er du så sikker på at du slapper ordentlig af under samleje?

Kommentar
Fra : tinkywinky

Dato : 27-04-04 22:04

mikkelgj1.

Jeg tror godt nok du har fat i noget forkert der.

Jeg er altså ikke en 15 årig pige hvis det er det du tror. Jeg har dyrket sex i ca. 10 år eller sådan noget, så jeg tror ikke det er en rest fra jomfruhinden der sidder og "nager"..... He he

Men ellers tak for svaret, det kunne jo godt være at det havde været det, men det tror jeg nu ikke....

Kommentar
Fra : tinkywinky

Dato : 27-04-04 22:06

creamgirl.......

Min egen læge sagde at min livmoder hverken var for- eller over bøjet....

Kommentar
Fra : tinkywinky

Dato : 27-04-04 22:07

creamgirl....... ja det er for det meste alle stillinger hvor det gør ondt

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 27-04-04 22:08

det var så lidt..prøvede bare at hjælpe.. :P

Kommentar
Fra : tinkywinky

Dato : 27-04-04 22:10

Det er også kanon flinkt af dig, og det var nok også fordi jeg ikke fik formuleret mig præcist nok.... Tusinde tak alligevel.... Ha' det godt....

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 22:11

Hvad med at starte med at komme afsted til den gynækolog?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-04-04 22:14

Det kan være, at din livmodermund bliver irriteret, når kæresten støder i bund.
Har i prøvet, at Øhm moderere tempoet lidt og måske gøre det lidt blidere? (håber dælme du forstår hvad jeg mener )

Kommentar
Fra : tinkywinky

Dato : 27-04-04 22:18

ja jeg forstår godt havd du mener, men det har vi nemlig også prøvet, men sommetider kan selv en lille "blød" uliderlig penis gøre ondt. Hvis du forstår.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 22:20

Haha... en "blød" uliderlig penis...hvordan får I den indenfor?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 22:21

Det må svare til proppe en rød pølse i et parkometer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 22:23

Har du født barn/ børn???
Mvh Sune

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 22:24

Kommentar
Fra : tinkywinky

Dato : 27-04-04 22:25

hmm faktisk er det slet ikke så sjovt, det der, for det første er det et ret seriøst problem jeg har og det er sku begyndt at gå ud over vores forhold....

Derudover det der med den "bløde" der eller røde pølse i et parkometer som i nu kalder det, er faktisk slet ikke noget at gøre grin med, for nu er det altså sådan at min kæreste har sygdommen Sklerose Multipel, og derfor sommetider kan have problemer med at få den stiv....

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 27-04-04 22:26

kan du så komme afsted til den gynækolog!
det er da klart at du mister lysten til sex når det gør ondt. i mellemtiden kan man jo godt dyrke sex uden at have samleje. der er da mange ting man kan gøre uden at gøre "lige det".
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 22:27

Det ku også være det var anderledes med en anden hvis det ikke kan være anderledes stiller jeg mig da til rådighed Hi hi Nej spøg til side du må en tur om den læge/gynægolog
Mvh Sune

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 22:29

Jamen undskyld så. Jeg havde bare lidt svært ved at forestille mig hvordan det skulle kunne lade sig gøre, at fuldføre et samleje med en "blød" penis. Jeg har i hver tilfælde aldrig selv kunnet praktisere at have sex med et slapt lem..

Som Better_Performance foreslår må du nok en tur omkring en gynækolog..

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 27-04-04 22:30

og helt ærligt - jeg troede vi var færdige herinde med at svine hinanden til og gøre grin med seriøse spørgsmål ?
ok - en joke er da velkommen - men tag også spørgsmålet alvoligt.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 22:30

Nå ups det var da ikke så godt med den skelerose undskyld min sidste kommentar
Mvh sune

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 22:31

Jeg mener selvfølgelig en mand med et slapt lem...Han følger jo ligesom med.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 22:31

Sidder her og undrer mig (igen) over at alle de virkelig dybe spørgsmål omhandlende store problemer altid bliver stillet af brugere der er oprettet samme dag.

Er det fordi de "gamle" godt ved at det ikke er en lægepraksis, eller er det mon en helt anden årsag?? glæder mig til at se udfaldet på denne tråd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 22:33

Jeg forsøgte ikke at svine nogen til. Hvad får dig til at tro det ahtn?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 22:35

Igen må jeg give Better_Performance ret. Hvorfor stiller man ikke disse spørgsmål i et andet forum, hvor der er kompetente læger der sidder klar til at svare?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 22:37

Creamy----

Pas nu på, du nærmer dig et medlemsskab i min fanclub

Kommentar
Fra : tinkywinky

Dato : 27-04-04 22:39

til Better_Performance

Det er sjovt med dig som du undre dig over sådan nogle ting, jeg tror vist du skal være privat-ditektiv eller noget i den stil.... Det skal du nok få held med...

Men det jeg har brug for er altså ikke de der kommentarer , det er nogle seriøse svar.....

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 210 point
Dato : 27-04-04 22:39

Når du nu selv siger at det er så alvorligt et problem, som jeg da også synes det lyder til, kan du kun få hjælp af din læge.
Kandu er et godt forum hvor man kan få hjælp til mange ting. Men der er ting som ikke er så ligetil..... bl.a. dit problem. Det er ikke noget nogen herinde kan hjælpe dig med. Måske komme med en ide om hvad det kan være.....men ikke løse det fuldstændigt.
Vil du løse dette problem, skal du til lægen.

Det med orgasmen........tja..... min kone havde samme problem i starten, men så begyndte hun at slappe af mere og mere, og nu kan hun få orgsame mange gange under et samleje.
Det vil måske hjælpe at onanere under selve samlejet. Køb evt. en lille vibrator der kan stimulere klitoris under samlejet. Det er meget dejligt..... siger min kone....
Det kan også være at du ikke slapper ordentligt af, og prøver at nyde det fuldt ud..... men det ville jo være mærkeligt efter de 10 år...... Dette plejer for det meste at være et nybegynderproblem.

Så er der jo også det at nogle kvinder, der slet ikke kan få orgsame. Der er mange slags orgasmer, nogle kvinder får orgasmer nemmere end andre, og nogle får dem slet ikke.........

Håber det hjælper lidt........

Mordex.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 22:42

Må jeg foreslå dig at spørge her?
http://www.netdoktor.dk/tema/brevkasse_eksperter.shtml

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 27-04-04 22:42

creamygirl
sorry - det var slet ikke så slemt ment som det lyder. og heller ikke til dig bestemt. creamygirl - no hard feelings !!!
nå - men betterPerformace - er det mon en "engangs-rytter" igen ?
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 22:44

En anden god måde at få en orgasme på er at din kæreste tager dig bagfra. Han har så begge hænder fri til at røre dig andre steder..Klitoris f.eks

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 22:45

ahtn

Det at være engangsrytter er der jo som sådan ikke noget forkert i, det er jo helt i orden at melde sig på hvis man har et konkret spørgsmål og så forsvinde igen når spørgsmålet er blevet besvaret, men det er jo ikke så tit vi ser de spørgsmål bliver lukket

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 22:45

hehe, en fanclub? hvor tilmelder jeg mig

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 22:46

ceamygirl

Det har jeg ikke lige styr på endnu, men du kan få medlemsnummer 2

Min mor har nummer 1

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 27-04-04 22:52

Better-
det er netop det jeg mener - man opretter sig og stiller et spørgsmål som så står i nærmest flere år uden at blive lukket, til trods for at folk gør et ihærdigt forsøg på at besvare det.
jeg er da egentlig ligeglad med om spørgsmålene lukkes - men det er da altid rart at få at vide om man har ydet en hjælp.
Tinky: mht. orgasme: kender du G-punktet - hvis din fyr kan finde det et det bare - uh-la-la-la. - og det behøves ikke at være med "LilleFyr", kan bedre gøres med en finger.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : tinkywinky

Dato : 27-04-04 22:53

tja det kan da godt være at i har ret at jeg burde ikke have stillet sådan et spørgsmål her i dette forum, jeg troede bare jeg kunne få et par gode råd.....

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 22:54

tinky

Jeg mener at du har fået det bedste råd der er at opnå:

Gå til læge

Kommentar
Fra : Hexia

Dato : 27-04-04 22:58

Prøv at kigge lidt på www.vulvodyni.dk

Kommentar
Fra : tinkywinky

Dato : 27-04-04 22:58

jeg takker hermed alle som har været behjælpelige eller i det mindste prøvet på det. Jeg ville gerne give mine point til fler end en men jeg bliver jo nødt til at vælge en af jer.... Og desuden gider jeg ikke længere have mit spørgsmål åbent lægere....

Godkendelse af svar
Fra : tinkywinky

Dato : 27-04-04 23:00

Tak for svaret Mordex.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-04 23:02

Hej Tinkywinky

På trods af alle de mere eller mindre seriøse kommentarer der allerede er i denne tråd, vil jeg lige komme med mit bud på dit problem

Mordex har fat i noget rigtigt Hvis du ikke har lyst til samleje, så kan du ikke slappe af og derfor har du disse smerter. Hvis I aftaler, ikke at have sex i f.eks en måned----- uanset hvad---- men kun kæler for hinanden evt. giver hinanden massage, så tror jeg din lyst vil komme tilbage og smerterne vil forsvinde.
Mht. orgasme så har Mordex også ret i det

// Toupie

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-04-04 23:03

Binky...... er det dig????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-04-04 23:05

Tak for kommentaren Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-04-04 23:06

Så lidt Mordex

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 27-04-04 23:07

>>tinkywinky
Held og lykke med det.....

Kommentar
Fra : tinkywinky

Dato : 27-04-04 23:09

takker Mordex ....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-04-04 23:53

Og jeg blev medlem af Better_Performance fanklub lige i hælene på hans/ hendes mor Jamen så kan jeg vist roligt gå i seng.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 09-06-04 15:56

Hej TinkyWinky,

Jeg kan vel ikke få dig til at sende mig en email? ved godt det måske lyder mærkeligt, men jeg kan læse, at du har "lukket" dit spørgsmål. Og hvis du ikke vil opgive din email herinde, så kan jeg give min til dig og så kan du få en forklaring på, hvorfor jeg gerne vil skrive med dig. (men jeg vil gerne gøre det uden alles øjne læser med - hvis du forstår). Signepigen81@sol.dk Håber jeg hører fra dig!

Hilsen Signe