/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
mini disk?
Fra : trytter
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 27-04-04 19:01

hey hva så??......jeg har købt en mini disk men hvordan ska man ligge musik på den??,,,,gerne hurtigt svar

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 19:06

En minidisk fungerer faktisk på samme måde som en båndoptager. Er det svar nok?

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 27-04-04 19:14

For at få bedste kvalitet skal du bruge et digital kabel

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 27-04-04 19:16

det der digitale kabel ska det så fx ind i ens pc?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 19:17

Eller i hvad du nu vil optage fra

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 27-04-04 19:34

Jepper eller ind i din CD-afspiller eller Digital forstærker..

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 29-04-04 19:14

Den fungerer ligesom en hvilken som helst optager......du indsætter stikket og trykker på record......det er lige så nemt som at klø sig i nummeren!!!!!!!!!!!!! vh fluffy'