/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
FORD FOCUS LEDINGS NET
Fra : sirkakke
Vist : 636 gange
50 point
Dato : 27-04-04 18:51

JEG HAR HAFT BESØG I WEEKENDEN OG FÅET STJÅLET MIN CD/RADIO. NU HAR JEG KØBT NY (TYVENE STJAL OGSÅ MANUALEN /SERVICEBOGEN TIL BILEN) MEN HVILKE FARVE LEDNINGER ER TIL HVAD ? JEG HAR FUNDET DE 8 TIL DE 4 HØJTALERE SÅ ER DER 4 TILBAGE...HVAD ER HVAD...STEL STRØM M:M. JEG HAR 4 LEDNINGER TILBAGE PÅ RADIOEN..SORT, RØD, GUL. BLÅ...HVAD SKAL TIL HVAD...HJÆLP MIG GERNE TAK

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 27-04-04 20:18

Hej sirkakke
Har idio..... som du har haft på besøg klippet multi stikket (iso stikket) af de orginale radio ledninger som sidder i bilen?
Og har den nye radio multistik for enden af alle ledningerne,altså ET stik som alle ledninger er samlet i?

Vh Riskogeren

Kommentar
Fra : sirkakke

Dato : 27-04-04 20:25

ja det er korrekt,,de har klippet iso stikket over...og ja der er iso stik på den nye radio...så jeg vil samle dem med samlemuffer...men jeg er i tvivl om hvad der er stel....power...m.m....da jeg ikke har noget til at måle strøm med...har du en bedre ide ?? vh karsten

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 27-04-04 20:31

HMM... din nye radio er det en ford radio?

Kommentar
Fra : sirkakke

Dato : 27-04-04 20:34

nej det er en SONY......som der sad i før...men nu kan jeg ikke huske hvad der sad hvor...jeg har 4 ledninger som jeg skal vide hvad der er hvad--stel....strøm....tænding...motorantenne... ??

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 27-04-04 20:47

okay do!!
DEN RØDE FRA RADIOEN,SKAL SAMLES MED DEN GULE FRA RADIOEN TIL RØD I BILEN SOM ER STRØM.
SORT ER STEL PÅ BÅDE BIL OG RADIO
SÅ MENER JEG AT GUL FRA BILEN ER TIL EN "MEMORY" LEDNING PÅ DIN RADIO ALTSÅ EN LEDNING SOM GØR AT RADIOEN KAN HUSKE DE INDTASTEDE STATIONER OSV....
MIN FAR HAR EN FOCUS SOM JEG HAR SAT EN SONY RADIO I.
OG JEG MENER AT KAN HUSKE AT I HANS MANUAL TIL BILEN STOD DER IKKE NOGET SOM HELST OM LEDNINGER VEDR RADIOEN..
DEN BLÅ LEDNING MENER JEG IKKE AT VI BRUGTE...............
LÆS MIT FORMODEDE SVAR GODT IGENNEM OG PRØV EVT AT BYTTE OM PÅ GUL OG BLÅ I BILEN TIL RADIOEN

GOD FORNØJELSE
JEG HÅBER DU FÅR MUSIKKEN TILBAGE

KH RISKOGEREN

Kommentar
Fra : sirkakke

Dato : 27-04-04 20:56

Hejsa..Nu har jeg lige været ude i bilen...problemet er at de ledninger der er i bilen...er således:
tyk. Orange/sort ---- tynd gul/sort-----Tyk Sort/grøn (tror jeg er stel ??) tynd orange/sort--- tynd gul/grøn....tyk og tynd skriver jeg da der er forskel på tykkelsen...ka du huske hvad der er hvad,..og hvorfor er der 2 der er orange/sort ??

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 27-04-04 21:15

JAVELJA.....
DET VAR ELLERS NOGET AF EN OMGANG, ALLE DISSE FARVER TRODSER JO AL SUND FORNUFT!!!!

HVIS Tyk Sort/grøn (tror jeg er stel ??) .........ER STEL
SÅ MÅ tyk. Orange/sort SGU VÆRE STRØM LEDNINGEN

PRØV EVT LIGE DET.. TÆND FOR RADIOEN OG SE HVA DER SKER