/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Gratis program til at lave intro i flash~
Fra : Martin_c
Vist : 1123 gange
70 point
Dato : 27-04-04 18:11

Hej!!

Er der nogle som kender et program som man kan hente GRATIS og som kan lave introer i flash uden den helt store viden om emnet.........

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 27-04-04 18:55

gerne uden at producenten har skrevet noget i baggrunden man ikke kan slette
fx. sample eller andet!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-04-04 21:14

Du kan i hvert fald prøve et flash-program gratis i 30 dage her :

http://www.macromedia.com/cfusion/ondemand/index.cfm?id=122&type=1&sdid=OMN_AADH

og det er en fuldvervion.