/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Tis i sofaen
Fra : maria22
Vist : 658 gange
100 point
Dato : 27-04-04 12:33

Hej Alle sammen,
Vores kat, har været så fantastisk at tisse i vores forholdsvis nye sofaer. De er af hør.
Umiddelbart er min første indskydelse af tage puder/hynderne på renseriet, men hvis der er nogen her på siden der kan anbefale en mere brugbar/billig metode, så er jeg lutter øre...:)??
Det skal helst være noget som også fjerner lugten....

På forhånd tak,

Maria

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 12:36

Sæbespåner pisket og så brug skummet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : legind

Dato : 27-04-04 12:36

måske rodalon eller noget der hedder multi-ren bio dor som er biologisk lugt fjerner

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 12:37

Brug en forstøversprøjte med vand i førs og fugt området

Kommentar
Fra : legind

Dato : 27-04-04 12:47

multi-ren bio dor kan købes her www.multi-drik.dk/butik/default.asp det er meget effektivt og er beregnet til at fjerne urin lugt opkast m.m.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-04-04 20:41
Kommentar
Fra : Furniture

Dato : 11-05-04 11:24

Tekstilrens fra guardian, kan købes i alle Ide Møbler butikker

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-05-04 23:36

Lugter den stadig ??? Mvh Sune