/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Ny R1! Hvad gør man?
Fra : B727
Vist : 484 gange
50 point
Dato : 25-05-02 01:04

Jeg har lige købt en ny R1, og har et par spørgsmål.
1. Hvordan køres den til?
2. Hvor langt køre den pr. liter
3. Hvor langt køre den på en tank.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 60 point
Dato : 25-05-02 01:38

"B727" <B727.news@kandu.dk> wrote in message
news:JBzH8.22901$4f4.801268@news000.worldonline.dk...
> Jeg har lige købt en ny R1, og har et par spørgsmål.
> 1. Hvordan køres den til?
> 2. Hvor langt køre den pr. liter
> 3. Hvor langt køre den på en tank.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Congratulations!!

1. Sagde din forhandler ikke det? Kør den ikke over 7000 langvarigt de
første 800-1000 km. Kortvarige bursts op på 10k omd gør ikke noget, det
eneste du IKKE skal gøre, er at sejtrække fra under 3000 omd. Når olie og
filter er skiftet efter 1000 km, kan du fyre den af.

2. I starten kørte den omkring 17-18 km/l (..da den blev kørt til), nu kører
den omkring 14-15 km/l.

3. Tanken rummer 17 liter (..det burde du vide

Kenneth
R1

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-05-02 09:11

"B727" <B727.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:JBzH8.22901$4f4.801268@news000.worldonline.dk...
> Jeg har lige købt en ny R1, og har et par spørgsmål.
> 1. Hvordan køres den til?
> 2. Hvor langt køre den pr. liter
> 3. Hvor langt køre den på en tank.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

1) Man tager sig tiden, og læser den medfølgende manual.
( der er mere end billedet på forsiden )
2) Finder du ud af.. afhænger af kørestil.....
3) Jævnfør ovennævnte.
- såfremt det er for svært: Fyld helt op, nulstil triptæller,
( husk strøm på mobiltelefon ) kør indtil den skal på reserve,
vælg reserve, kør indtil den ikke kan længere, aflæs triptæller,
ring efter nogen der kan hjælpe med transport hjem, skriv
triptællerstand på papir, skriv "dumbo" på papir.......
sorry, den var for sjov

Robert

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-05-02 16:19

Go' humor!!!
hehe...
Man køber vel ikke en cykel til 200+K-, kr.
uden at vide den slags
jeg ved den er billigere i benzin end i dæk
Håber du kan bruge info til noget...:)
hehe...
Jeg kan da køre den til for dig!!!

/Søren

"B727" <B727.news@kandu.dk> wrote in message
news:JBzH8.22901$4f4.801268@news000.worldonline.dk...
> Jeg har lige købt en ny R1, og har et par spørgsmål.
> 1. Hvordan køres den til?
> 2. Hvor langt køre den pr. liter
> 3. Hvor langt køre den på en tank.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-05-02 23:01

> Jeg har lige købt en ny R1, og har et par spørgsmål.
> 1. Hvordan køres den til?

Hvis du vil slippe for alle de bekymringer så kan vi da godt bytte, min mc
er kørt til

Miguel
Fireblade '99

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-05-02 02:09

"B727" <B727.news@kandu.dk> wrote in message
news:JBzH8.22901$4f4.801268@news000.worldonline.dk

> Jeg har lige købt en ny R1, og har et par spørgsmål.
> 1. Hvordan køres den til?
> 2. Hvor langt køre den pr. liter
> 3. Hvor langt køre den på en tank.

LÆS FORSATAN MANUALEN "!&¤#(!&¤(&¤

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-05-02 12:32

"Fatal Fat" <fatal@del33t.dk> skrev i en meddelelse
news:067fe7171d5baffa4aa2bddd7e82de8f.92382@mygate.mailgate.org...

> LÆS FORSATAN MANUALEN "!&¤#(!&¤(&¤

Hvad hedder du, Fatal Fat, og hvad kører du på?

Rittig

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-05-02 16:15

"Claus Rittig" skrev d. 26-05-02 12:32 dette indlæg :
> "Fatal Fat" <fatal@del33t.dk> skrev i en meddelelse
> news:067fe7171d5baffa4aa2bddd7e82de8f.92382@mygate.mailgate.org...
>
> > LÆS FORSATAN MANUALEN "!&¤#(!&¤(&¤
>
> Hvad hedder du, Fatal Fat, og hvad kører du på?
>
> Rittig
>
Jeg kan forstå at jeg lige skal komme med en begrundelse for
spørgsmålene.
Jeg har en MC hjemme i DK, men skulle bruge en når jeg er på arbejde.
Jeg har ikke fået min MC endnu, imorgen regner de med, derfor kan jeg
ikke læse manualen, den er formentlig også på tysk, og mit tyske er ikke
det bedste.
tilkørslen som beskrevet i manualen er jeg informeret om, det jeg
ville vide er om der ikke er andre måder, jeg har hørt fra en der køre
RR at hvis man vil have mange HK. skal den køres hårdt fra day one, men
det tager KM. af cyklen.
Ligger der lidt Jante lov bag nogle af besvarelserne, hvem ved
Tak for de gode svar.

M.

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-05-02 18:32

"B727" <B727.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:vV6I8.6595$N46.350281@news010.worldonline.dk...

> Jeg kan forstå at jeg lige skal komme med en begrundelse for
> spørgsmålene.

Det er da en god ide.

> ville vide er om der ikke er andre måder, jeg har hørt fra en der køre
> RR at hvis man vil have mange HK. skal den køres hårdt fra day one, men
> det tager KM. af cyklen.

Næh, jeg tror ikke det påvirker ydelsen målbart, men rygtet siger at vil man
have en omdrejningsvillig motor, skal den op i omdrejninger fra ... måske
ikke day one, men så day two. Forskellen er ikke stor, men den er der.
Motoren skal stadig ikke sejtrække, og belastningen under acceleration skal
være moderat, men den skal have lov at komme op i omdrejninger - ikke i det
røde felt, alt med måde.
Hvor mange km det tager af levetiden aner jeg ikke.
Min tilkøring på racere er: 3 gange koldstart og lade motor gå i tomgang 10
min. Derefter nogle omgange (5-7 stykker) med ikke alt for hård belastning,
og så er den kørt til.

Rittig

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 05:10

>
> Hvad hedder du, Fatal Fat, og hvad kører du på?
>
> Rittig

Sjovt nok tænkte jeg præcis det samme....
Lidt hurtig efterforskning afslørede at du (Rittig) for kort tid siden har
givet vedkommende råd om montering af kåbe på en GS500 (se tråden af samme
navn). Tør man konkludere noget ud fra det?

/Jakob
Hornet

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 16:37

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
news:3cf0c92a$0$70427$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

> "Fatal Fat" <fatal@del33t.dk> skrev i en meddelelse
> news:067fe7171d5baffa4aa2bddd7e82de8f.92382@mygate.mailgate.org...
>
> > LÆS FORSATAN MANUALEN "!&¤#(!&¤(&¤
>
> Hvad hedder du, Fatal Fat, og hvad kører du på?
>
> Rittig
jeg hedder Jesper Liljekrans kører på GS 500E org. 2002
Jeg hører du ved noget om hvordan det er pg sætte kåbe på sådan en her?

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 17:09

"Jakob Brøndsted" <mistabee@mail1.FJERN_DETTE.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3cf13303$0$19563$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> >
> > Hvad hedder du, Fatal Fat, og hvad kører du på?

> Sjovt nok tænkte jeg præcis det samme....
> Lidt hurtig efterforskning afslørede at du (Rittig) for kort tid siden har
> givet vedkommende råd om montering af kåbe på en GS500 (se tråden af samme
> navn). Tør man konkludere noget ud fra det?

Åbenbart ikke, mit umiddelbare gæt ville have været: Knallert.
Men var der ikke noget med ar spørgsmålet kom fra en som ikke havde købt mc
endnu, og som ville høre om man kunne købe en GS uden kåbe og så selv
montere den?

Rittig
(Med en hukommelse som en si)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 17:28

"Fatal Fat" <fatal@del33t.dk> skrev i en meddelelse
news:bef1cd6164706cb1a6b2691e3cde7948.92382@mygate.mailgate.org...

> > > LÆS FORSATAN MANUALEN "!&¤#(!&¤(&¤

En ting ad gangen: Det er ikke ret velset herinde at tale til folk på denne
måde, og man risikerer let at blive opfattet som socialt handicappet eller
mentalt underbemidlet.
Spørgeren oplyste senere i tråden at han ikke har fået cyklen endnu, og
derfor ikke kunne læse i manualen, dermed er dit "råd" ikke meget værd. Du
kunne istedet have svaret "Kan du ikke læse det i manualen?" og så havde du
samtidig væsentligt forbedret dine muligheder for at blive taget alvorligt i
senere tråde.

> > Hvad hedder du, Fatal Fat, og hvad kører du på?

> jeg hedder Jesper Liljekrans kører på GS 500E org. 2002

Glimrende, der er ikke meget troværdighed i et tilfældigt alias, mens et
navn er noget man kan forholde sig til - det gør kildekritik meget lettere
og vidner om en skribent der tør stå ved sine holdninger.

> Jeg hører du ved noget om hvordan det er pg sætte kåbe på sådan en her?

Jah, lidt. Jeg havde først en GS500 uden kåbe, og købte så en med. Den fine
GS med kåbe kom jeg til at knække lidt for nogen tid siden, og inden jeg
meldte skaden til forsikringen, ville jeg lige se om ikke jeg kunne reparere
den selv for rimelige midler, så jeg tog kåben af og besigtigede skaderne.
Desværre var den mere skadet end jeg kunne reparere, så jeg samlede den
igen, og fragtede den til et værksted.

Kåben er en TCP lavet i plast, den monteres med 4 beslag der boltes på
stellet, og et der spændes om kronrøret med en bøjle. Det er simpelt, men du
skal afsætte god tid til det, for sådan noget skal sidde helt lige, og det
kan godt tage lidt tid at justere frem og tilbage.
Imidlertid skal du samtidig skifte forlygte (hvis du vælger samme kåbe som
jeg - den kåbe som folk omtaler som "standard-kåben" fordi nye GS'er sælges
med den. Den er lavet i Spanien hvor GS500E'erne også samles, men derudover
har TCP nu ikke noget med Suzuki at gøre). Det er nok egentlig den største
del af opgaven, for stikforbindelserne er jo ikke lige indrettet til 2
separate paraboler, så der skal trylles lidt med en ledningstang. Det kan
godt blive ne opgave, afhængig af hvor ferm du er til ledningsdiagrammer,
evt. kunne du alliere dig med en bekendt der har lidt el-ekspertise?

Rittig

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 20:28

til "Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com>

Tak for informationen omkring kåben :) det kunne jeg bruge,
men det plader du slipper ud over man ikke må skrive "LÆS FOR FANDEN
MANUALEN!"
er noget pladder, jeg kan blive så rasende at folk ikke ved sådan noget
hvis
man køber en cykel man interesserer sig for, så der brød fanden løs i
mig.

Sådan er jeg, og du er sikkert phykolog med mange år på bagen :)
kør forsigtigt Hilsen Jesper

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 21:30

Fatal Fat wrote:

> men det plader du slipper ud over man ikke må skrive "LÆS FOR FANDEN
> MANUALEN!"> er noget pladder
>
En ting er hvordan man taler i daglig tale, hvor man kan høre tonefaldet
osv., det er straks noget helt andet når det foregår på skrift, hvor
tonefaldet i forbindelse med de lidt mere grovkornede ord automatisk tolkes
som være meget negativt. Hvis du virkelig mener at manden er en idiot fordi
han ikke umiddelbart æder fabrikantens opgivne tal råt, så er det nok
nærmere dig det er galt med.

>, jeg kan blive så rasende at folk ikke ved sådan noget hvis man køber en
> cykel man interesserer sig for, så der brød fanden løs i mig.
> Sådan er jeg
>
Hvis du seriøst har det sådan, så er det jo så dit problem, men lad det nu
ikke gå ud over andre.
--
mvh Jes Vestervang - der sgu da også kan snakke som en havnearbejder irl
-og i øvrigt langt fra er psykolog
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 22:16

"Fatal Fat" skrev d. 27-05-02 20:28 dette indlæg :
>
> til "Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com>
>
> Tak for informationen omkring kåben :) det kunne jeg bruge,
> men det plader du slipper ud over man ikke må skrive "LÆS FOR FANDEN
> MANUALEN!"
> er noget pladder, jeg kan blive så rasende at folk ikke ved sådan
noget
> hvis
> man køber en cykel man interesserer sig for, så der brød fanden løs i
> mig.
>
> Sådan er jeg, og du er sikkert phykolog med mange år på bagen :)
> kør forsigtigt Hilsen Jesper
>
> --
> Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Hej Jesper.
Jeg ved ikke hvordan du køber mc. Jeg køber ikke efter hvor langt den
køre pr L eller hvor meget der kan være i tanken, og har aldrig gjordt.
Jeg har kørt mc i 12 år, og haft en række forskellige mc'er.
Mit valg af MC var, var ud fra de kriterier at den skulle have god
effekt, lav vægt gode bremser, og sidst men ikke mindst køre egenskaber.
jeg havde fundet fire emner, Fireblade, gixer 1000, MV agusta og R1.
Valget faldt på R1 efter læste test, og ikke mindst prøve ture. Hvor jeg
føldte mig bedst tilrette på en R1.
Da den skal bruges til track days på Nürburgring 70km her fra, og på
Donnington, når jeg er der over ville jeg have en med gode køre
egenskaber, der er det jo lidt lige meget om den køre 10 eller 15 km pr
L, men det er rart at vide, så derfor kom spørgsmålet, den skal trods
alt også køres på gaden.
Dit valg er tilsyneladende anderledes, du sætter dine kriterier efter
hvad du skal bruge en MC til, og fred være med det, jeg har selv haft en
GS500E i en måned det er dog ved at være længe siden. det var ikke lige
mig.
det der tæller er at vi har det skægt, og at cyklen dækker vores behov.
Vi kan jo stadig på trods af vores forskelligheder hilse på hinanden
på gaden, med mindre du er ligesom de Harley nørder der tror de er mere
end os andre på riskogere, flere af mine kolegaer har harley og de
hilser sgu
Så længe du har MC eller bare interessen og kan komme med nogle gode
input uden sure miner har du sku min respect.

Med de venligste hilsner
Martin
GSXR400
R1

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 02:06

Kan jeg gøre for at nogle her ikke kan tåle en skid??? så lad være med
at læse det! hvis i kan? hehe
køre forsigtig hilsen Jesper

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 07:28

"B727" <B727.news@kandu.dk> wrote in message
news:bixI8.27540$4f4.960339@news000.worldonline.dk...
> Da den skal bruges til track days på Nürburgring 70km her fra,
Hvor bor du? I Köln? Jeg formoder det er Nordschleife du tenker på når du
skriver Nürburgring?

JS
(Gixxer 1000 i garage ved Nürburgring)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 09:06

Fatal Fat wrote:

>
> Kan jeg gøre for at nogle her ikke kan tåle en skid??? så lad være med
> at læse det! hvis i kan? hehe
>
Killfiltre er netop lavet til det formål.

> køre forsigtig hilsen Jesper
>
I lige måde
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
FZS600

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 10:09

Fatal Fat <fatal@del33t.dk> wrote in article
<0aba60b34a0e8716bfe18ca2f3be77f3.92382@mygate.mailgate.org>...
>
> Tak for informationen omkring kåben :) det kunne jeg bruge,
> men det plader du slipper ud over man ikke må skrive "LÆS FOR FANDEN
> MANUALEN!"
> er noget pladder, jeg kan blive så rasende at folk ikke ved sådan noget
> hvis
> man køber en cykel man interesserer sig for, så der brød fanden løs i
> mig.

Tjah, man fristes jo til at bede dig RTFM til din kåbe... Hvorfor ved du
ikke sådan noget?

--
Mikkel

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 11:47

"origo@earthling.net" skrev d. 28-05-02 07:28 dette indlæg :
> "B727" <B727.news@kandu.dk> wrote in message
> news:bixI8.27540$4f4.960339@news000.worldonline.dk...
> > Da den skal bruges til track days på Nürburgring 70km her fra,
> Hvor bor du? I Köln?
ikke helt. Porz-Köln
Jeg formoder det er Nordschleife du tenker på når du
> skriver Nürburgring?
Jeg ville jo hellere køre på sydschlifen, der ender svingene jo ikke med
en beton væg.
Der går jo nok lidt kylling i mig på nordschlife, og det er jo nok også
det bedste.

Jeg skulle lige til at brokke mig, over at min MC ikke var kommet endnu,
men mends jeg skrev dette ringede de. FEDT. Så jeg må løbe.
Pas på betonvægene!

M.
> JS
> (Gixxer 1000 i garage ved Nürburgring)
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 12:08

"B727" <B727.news@kandu.dk> wrote in message
news:laJI8.7495$N46.434431@news010.worldonline.dk...
> Jeg ville jo hellere køre på sydschlifen, der ender svingene
>jo ikke med en beton væg.
Det gjør det heldigvis kun et enkelt sted på Nordschleife. Men autoværnet er
tett på de fleste steder.

Sydschleife? Mener du GP banen? Du skrev tidligere at din MC skulle benyttes
til trackdays der, men det arrangeres ikke noen.
På GP banen arrangeres kun løp og kvalifikasjon til Seriensport, 24 timers
endurance, Clubsport samt et par Boxer cup arrangementer. Dog arrangerer MSC
Portz trening forut for løp i Seriensport.

Hvis du vil kjøre der, er det beste du kan gjøre å anskaffe en V-lisens fra
www.dmsb.de. Det gir deg mulighet for å delta som gjest til kvalifikasjon
(Dauerprüfung) og løp (Sonderprüfung) i Seriensport arrangementene.

Datoer for arrangementer er som følger:
8. juni: Kvalifikasjon + løp, Seriensport. (totalt kjøres i overkant av
200km. Det gjelder samtlige Seriensport arrangementer)
28. juni: Trening med MSC-Porz, kl. 8-13 (Sprintstrecke + Mercedes arena,
3,6km).
30. juni: Kvalifikasjon + løp, Seriensport.
17. juli: Trening med MSC-Porz, kl. 8-13 (Sprintstrecke + Mercedes arena).
28. juli: Kvalifikasjon + løp, Seriensport.
27. august: Trening med MSC-Porz, kl. 8-13 (Sprintstrecke + Mercedes arena).
16. september: Trening med MSC-Porz, kl. 8-13 (Komplett GP bane, 5.1km).
1. oktober: Trening med MSC-Porz, kl. 8-13 (Sprintstrecke + Mercedes arena).

JS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 14:32

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:3cf339a3$0$7016$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> Fatal Fat wrote:
>
> >
> > Kan jeg gøre for at nogle her ikke kan tåle en skid??? så lad være med
> > at læse det! hvis i kan? hehe
> >
> Killfiltre er netop lavet til det formål.
>

Og vupti... Fatal blev tilføjet!

Nemt og smart!

Hyg jer derude...

MVH Mads Stetter
DT125R (For sale)
RF400R

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 16:00

> Sydschleife? Mener du GP banen? Du skrev tidligere at din MC skulle
benyttes
> til trackdays der, men det arrangeres ikke noen.

Jeg har ingen licens, og har ikke planer om at få en. det jeg mente var
bare at på sydschlifen er der flere steder hvor man ryger ud i sandet,
og ikke ind i autoværn eller andre hårde ting.
Æv ingen plader i dag, de lukker kl. 12:30.
Men nu har jeg da fårt en Bedienungsanleitung (Brugs vejledning), og en
tysk-dansk ordbog, så ved jeg jo hvad aftenen skal bruges til.
Ps. Der er ræs fra og med Torsdag til Søndag på nordschlifen.

Er der nogle der har prøvet Ring-Taxi? er det fedt?

Martin

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 16:19

"Fatal Fat" <fatal@del33t.dk> skrev i en meddelelse
news:f492438641b8797798f4b61cd4f97763.92382@mygate.mailgate.org...
>
> Kan jeg gøre for at nogle her ikke kan tåle en skid??? så lad være med
> at læse det! hvis i kan? hehe

Jeg svarer lige her, fordi TeleDK igen har lidt ged i deres servere, så det
indlæg hvor du skrev:

> men det plader du slipper ud over man ikke må skrive "LÆS FOR FANDEN
> MANUALEN!"> er noget pladder

- Det kan jeg desværre ikke se.

Hvis det er møntet på mig, skal du nok regne med at du har fået det sidste
råd fra mig.

*PLOINK*

Rittig

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 16:06

"B727" <B727.news@kandu.dk> wrote in message
news:PTMI8.28554$4f4.988505@news000.worldonline.dk...
>det jeg mente var
> bare at på sydschlifen er der flere steder hvor man ryger ud i sandet,
> og ikke ind i autoværn eller andre hårde ting.
Det er ingenting som heter Sydschleife lengre, dermed mitt spørsmål om du
mente GP banen. Og uten lisens får du ikke kjørt meget der (på GP banen).
V-lisensen er dog en 1-dagslisens som gir deg mulighet for å prøve uten at
du behøver satse en mindre formue.

> Ps. Der er ræs fra og med Torsdag til Søndag på nordschlifen.
Jeps, 24 timers i bil :)

> Er der nogle der har prøvet Ring-Taxi? er det fedt?
Det er federe med noen av de private, forvørig er Ring taxien fullbooket
resten av året. Drop en mail hvis du har planer om en tur forbi i perioden
6-10 juni. Har en kamerat med en Porsche GT3 som sikkert vil ta deg med på
en runde.

JS

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 16:23

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse
news:01c20627$acd29bd0$440c12ac@pc4814...

> > Tak for informationen omkring kåben :) det kunne jeg bruge,

.... og det sidste du fik!

> Tjah, man fristes jo til at bede dig RTFM til din kåbe... Hvorfor ved du
> ikke sådan noget?

LOL!

Rittig

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 21:49

<origo@earthling.net> skrev i en meddelelse news:ad06dl$gfp$1@sunsite.dk...

>Drop en mail hvis du har planer om en tur forbi i perioden
> 6-10 juni. Har en kamerat med en Porsche GT3 som sikkert vil ta deg med på
> en runde.
>
> JS

DFM strikes BACK... Det er jo ren kræs med den her gruppe!

Man bliver i godt humør af sådan noget....

Hyg Jer..

MVH Mads Stetter
DT125R (Ingen ringtaxi men til salg)
RF400R

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 23:28

> > Er der nogle der har prøvet Ring-Taxi? er det fedt?
> Det er federe med noen av de private, forvørig er Ring taxien
fullbooket
> resten av året. Drop en mail hvis du har planer om en tur forbi i
perioden
> 6-10 juni. Har en kamerat med en Porsche GT3 som sikkert vil ta deg
med på
> en runde.
>
> JS
>
Hej JS
Jeg har lige sendt dig en mail, og håber at du har modtaget den. Ellers
er jeg at fange på mail: bergmanjensen@hotmail.com

Martin

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-02 09:08

"B727" <B727.news@kandu.dk> wrote in message
news:ArTI8.28700$4f4.1022285@news000.worldonline.dk...
> Jeg har lige sendt dig en mail, og håber at du har modtaget den.

Jeg fikk ingen mail, men har fra tid til annen problemer med å motta mail på
origo adressen. Jeg sender et svar til deg her så formoder jeg at du ser
det. Har snakket med min venn med Porsche GT3'en, og han tar deg gjerne med
en runde neste weekend. Her et utdrag fra hans svar til meg:
> Självklart! Om det skall bli något givande bör det väl vara torrt på
banan.
> Jag räknar med att vara på banan när det är öppet på torsdag (6. juni),
fredag och
> måndag under i princip hela öppet tiderna. På lördag och söndag tänkte jag
> vara på banan på morgonen mellan ca 8 och 11, sedan åker jag på sightseeig
> med familjen under dagarna, det brukar ändå vara så mycket stängt på
> helgdagarna. Lite beror ju på vädret dock.
Avhengig av været, vil jeg foreslå at du kommer på et av følgende
tidspunkter:
Torsdag 6. juni kl. 17.
Fredag kl. 14.15.
Søndag kl. 8 (lørdag er jeg booket opp på GP banen).
Mandag kl. 12.
På disse tidspunkter er trafikken på banen moderat, og sjansen for en god
opplevelse størst.

Forsøk å send en mail på jse@motorcycle.dk.com , den adressen fungerer
bedre. Så kan du få mitt mobilnummer.

JS

Godkendelse af svar
Fra : B727

Dato : 15-07-02 23:22

Tak for svaret Kenneth Sørensen.