/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Winfax Pro 10.02
Fra : lanther1
Vist : 396 gange
270 point
Dato : 27-04-04 11:34

Jeg oplever sommetider, at siden ikke går helt igennem hos modtager, der kan mangle flere linjer uden at modtager kan se, at de mangler. Endvidere kan jeg på min kopi i PC se, at den er korrekt opsat med alle linjer på.
Jeg bruger analog modem til fax og adsl til internet.
Er der nogen der kender til dette problem

Kommentar
Fra : lanther1

Dato : 13-08-05 18:36

Det var da utroligt, at der ingen er, der kan løse denne lille banale ting på min winfax.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 13-08-05 18:40

Prøv at stille et spørgsmål på nedenstående link,

du kan blot være gæst

http://www.itsvar.dk/doctor/