/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
erfaring med Elektromet?
Fra : annapoppel
Vist : 3276 gange
20 point
Dato : 27-04-04 09:52

Er der nogen herinde der har erfaringer med produkter af mærket Elektromet? -deres varmtvandsbeholdere er godt 2000,- billigere end andre, til gengæld kan man stort set ikke finde noget info om mærket/firmaet. Så vidt jeg kan se er det polsk, og forhandles kun af vvsEksperten.dk i danmark.
Anyone?

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 27-04-04 10:48

Du har jo et halvt års ubegrænset garanti og derudover halvandet års reklamationsret ifølge købeloven, så køb stadset og gem kvitteringen og håb på, at sælgeren stadig har et firma om to år! Og så skriv om dine erfaringer bagefter her i spalten.
mvh
pbp

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-04-04 12:12

Hvor stor er den beholder?2000-billigere skriver du.En 100l Metro koster.(i cabinet)3600Kr.(rabat vvs)
Hilsen Keldd
PS.pas på ukurante sager,det går let galt.Og husk sikkerhedsarmatur(ca. 400kr.)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-04-04 12:22

Har prøvet at finde vvsEksperten.dk,han er der ikke, pbp_et er inde på det,de falder hurtig fra.
Så pas på. Keldd (Blik og Rør).

Kommentar
Fra : annapoppel

Dato : 27-04-04 17:16

Det er en 200 l. og vvs-eksperten eksisterer i det mindste stadig...(sorry, det var med bindestreg) http://www.vvs-eksperten.dk/catalog/product_info.php/cPath/269_270/products_id/3226 -det er denne her jeg har set på. De er noget sparsomme med informationen, men jeg tror jeg hopper ud i det.
Så jo længere der går inden I hører noget, jo bedre tegn er det :)

tak for svarene
-Anna

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 20 point
Dato : 27-04-04 18:08

Husk at lukke sp.målet.Held og lykke-Anna.
Hilsen keldd.

Godkendelse af svar
Fra : annapoppel

Dato : 30-04-04 13:26

Tak for svarene.

Kommentar
Fra : morkovitsy

Dato : 27-07-04 09:57

Er der nogen der har købt denne elektromet-beholder og fungerer den ?
Er selv meget interesseret pga. den vildt billige pris.

Der findes billeder af fabrikken og masser af info på nettet, men desværre ser det ud til at de kun har afdelinger i Finland og Polen.

Hilsen
Jacob

Kommentar
Fra : morkovitsy

Dato : 27-07-04 09:57

Er der nogen der har købt denne elektromet-beholder og fungerer den ?
Er selv meget interesseret pga. den vildt billige pris.

Der findes billeder af fabrikken og masser af info på nettet, men desværre ser det ud til at de kun har afdelinger i Finland og Polen.

Hilsen
Jacob

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-07-04 10:37

VVS Eksperten,kan du tage fat i.
Følg annapoppel`s link 5 kommentar.
Hilsen Keldd.