/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
20 mm delorto karburator
Fra : 30scooter
Vist : 545 gange
25 point
Dato : 27-04-04 09:49

Hmm har følgende dele på min puch maxi
Ø 45 cylinder.
5.5 udstødning,
20mm delorto karburator.
14/40 gearing
Powerluftfilter.

Men den render kun ca 60-70. kan det have noget med min dyse i min karburator?
Eller hva kan der være galt? alle lejer er fine osv.

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 27-04-04 11:04

du kan købe nogle støre dysser og du kan tjække om din strålespids sidder korekt.

hvor stor er din binzin indsugning er den stor nok til det pres din 20. kaburator laver???

hilsen BOFFEL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 12:45

Hvis den ikke går rent (firtakter )skal du nogle numre op
Mvh Sune

Kommentar
Fra : xt600e

Dato : 27-04-04 13:44

Tændrøret skal have en farve: kaffebrun over i lysgrå.
Er det sort = for stor dysse
Er det gråt/hvidt = for lille dysse,
xt600e

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 27-04-04 19:09

passer ikke helt hvad du siger sunowich.... Hvis motoren firetakter skal dyssen være mindre, da motoren får for meget benzin. Føles det derimod som om at motoren dør når du giver fuld gas skal dysen være større...

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 27-04-04 22:10

det kommer jo også helt an på hvor meget din udsugnings kanal til udstødningen er åben hvis det er lidt som at når du kører at den ikke helt kommer af med alt sinudstødnings gasser så prøv at fille udstudningens kanal i cyllen lidt op og se om det hjælper!!

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 27-04-04 22:25

skal lige hører er det en normal 45 cylle erller det med membran????

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 28-04-04 08:03

BOFFEL>>> det er en normal 45 cylle--

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 28-04-04 17:12

ok.. så prøv at se på din indsugning ved kabuen til benzen hvor stor er den????

hvis den ikke er meget stor så prøv at bare den lidt op og få en søre dysse så må du se om det går lidt bedre....

hilsen BOFFEL

Accepteret svar
Fra : BOFFEL

Modtaget 25 point
Dato : 28-04-04 17:14

jeg mener på din cylle til det med indsugningen!!!

Kommentar
Fra : jk6

Dato : 29-04-04 07:38

du må ikke bore indsugningskanalen opad, kun til siderne og lidt nedad....

Kommentar
Fra : BOFFEL

Dato : 29-04-04 08:43

selv følgelig det skulle forståes som at man skal øge indsogningens diameter og jeg ved da godt at man ikke skal bore den opad men at man skal starte oppe fra og så ned.......

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 30-04-04 07:57

Jeg prøver en større dyse...

Tak for svaret allesammen...

Godkendelse af svar
Fra : 30scooter

Dato : 30-04-04 07:58

Tak for svaret BOFFEL. og tak for hjælpen allesammen...