/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Fra .mid til .wav
Fra : Poe
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 24-05-02 22:41

hvordan laver jeg en midi fil til en wave?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-05-02 21:44

"Poe" <Poe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:9vxH8.22873$4f4.796104@news000.worldonline.dk...
> hvordan laver jeg en midi fil til en wave?d) values(%d, '%s')

I dk.spil.computer fik du at vide at du skulle
finde en gruppe der har lyd som emne - denne
gruppe drejer sig om grafik

Så vidt jeg kan se på www.usenet.dk (liste over
danske nyhedsgrupper, den bør du nok huske til
en anden gang ) er der ikke en decideret gruppe
til lyd-software, så det nærmeste må være
dk.system.ms-windows. Her kan der diskuteres
windows programmer som ikke falder ind under
en meret konkret kategori. Forudsætter naturligvis
at det er windows du bruger
--
FeZ

Accepteret svar
Fra : brianstrate

Modtaget 60 point
Dato : 24-05-02 23:23

Med programmet Midi2Wav Recorder 2.0 fundet på www.download.com

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 25-05-02 01:23

brianstrate >> Det har jeg fortalt ham, men det virker kun 10 sekunder medmindre man betaler - og det er han ikke interesseret i. Desuden acceptere han ikke hel eller halv fornuftige svar, kun "svar" såsom "??????????????????????".

Kommentar
Fra : brianstrate

Dato : 25-05-02 01:53

2mmy>> Jeg kan jo ikke vide hvad du har sagt til ham når det ikke står her, jeg sidder jo ikke følger med i alle grupper.
Desuden synes jeg mit svar er korrekt i henhold til poe's spørgsmål, han efterlyste et program og det fik han, der står ikke noget om det skal være freeware eller noget. Så hvis man ønsker et mere uddybende svar må man og være lidt mere konkret med hvad man mangler eller ikke forstår.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 26-05-02 13:27

Han er fandeme en fusker. I sidste spørgsmål afviste han mit spørgsmål, der var magen til dit, og accepterede et svar der lød sådan her "???????????".

Kommentar
Fra : brianstrate

Dato : 26-05-02 14:31

Jeg kan kun gi dig ret. Hvis man er utilfreds med et svar bør man afvise det istedet for at godkende det og så stille samme spørgsmål igen. Det gøre det meget nemmere for os andre at følge med. Samtidig ville det også en god ide hvis man kommer med lidt mere data om hvad man ønsker.