/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook i XP
Fra : Toms_taxa
Vist : 379 gange
40 point
Dato : 27-04-04 09:36

Hej

Kan nogen hjælpe med dette garanteret nemme spørgsmål?

Hver gang jeg modtager en mail, så bliver min Outlook ved med at vise mailen med autoindhold - dvs at mailen fylder mere på skærmen end den behøver. Jeg har slået det fra mindst 50 gange - men hver eneste gang der kommer en ny mail, så viser den mailen med autoindhold...

Det er jeg altså ved at være træt af, kan nogen hjælpe

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 09:41

NÅr du står i din indbakke og klikker på vis i menulinien er fluebenet så væk i autoindhold?

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 27-04-04 09:46

Ja det er helt væk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 10:09

Og vi er enige om at det er autoindhold og ikke indholdsrude du har synligt?

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 27-04-04 10:10

Yeps

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 10:13

Hmm, så står jeg af, beklager

Kommentar
Fra : myg

Dato : 27-04-04 22:49

Jeg har det samme problem på arbejde, hvor jeg bruger Outlook på en NT-workstation. Der er simpelthen ikke mulighed for at gå tilbage til en alm. visning efter at jeg i en "pille-stund" var kommet til at slå autoindhold til.
Så jeg er også interesseret i at vide hvordan jeg kommer tilbage !

Hilsen myg

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-07-04 15:59

Skulle vi få lukket spørgsmålet?

Kommentar
Fra : svnielsen

Dato : 28-10-04 11:18

Hvorfor lukke spørgsmålet når der ikke er et svar/løsning på problemet.
Jeg er også interesseret i svaret. .:)

Svend