/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
avalaunch xbox
Fra : polpot
Vist : 459 gange
200 point
Dato : 27-04-04 09:12

er der nogen der kan svare på følgende
jeg har netop installeret avalaunch på min xbox.
når jeg prøvet at åbne nogle spil direkte i games menuen, siger den "switching to pal1" og billedet begynder at flimre helt åndsvagt.
men hvis jeg går ind via mediaplayer og videre i harddisk drevet og åbner spillet den vej fra, virker det helt fint.

jeg har prøvet at ændre de forskellige settings men intet virker, hva gør jeg galt
hjælp hjælp
polpot

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-04-04 11:16

Jeg håber at noget af dette eventuelt kan hjælpe dig.

Følgende er at finde i v0.40c:
- Added CRC checksum extraction (on not to large files that is...)
- Added Menu entry for 'Emulators' with scanning of E:Emulators and F:Emulators
- Added scanning of E:HDDLoader and F:HDDLoader for the games menu.
- Fixed IRC version reported from /ctcp version command
- Added support for 'Y' as enter key in OnScreenKeyboard #2
- Fixed keyboard #1 in settings so you can really set your settings.
- Added max connections, and set it default to 2 atm.
- Added a warning that kicks you out of irc if you haven't added your nickname in settings
- Implemented a "deadzone" to prevent "walking windows"
- Changed the updater a bit to allow you to modify files that ain't named default.xbe
- Fixed settings, didn't seem to save - does now.
- Put in keyboard #1 on irc for now, till we got the textures straightened out.

Kommentar
Fra : polpot

Dato : 27-04-04 12:03

nej desværre ellebye
det kan jeg ikke bruge, jeg leder mere efter nogle der kender avalaunch, som kan guide mig.
men tak for hjælpen anyway
polpot

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-07-04 13:30

Hej.

Hvis du mener du har fået svar på dit spørgsmål, kan vi så venligst bede dig om at lukke det.

Hvis du ikke ved hvordan, finder du det svar der kommer tættest på det du syntes er det rigtige, lukker det ved at taste på accepter svar ovenover svaret, og godkender det forneden. Eller du kunne åbne slørgsmålet ved at stille et nyt til 1 point, og henvise til dette.

Mvh
Ellebye