/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
systemgenopret slå fra i win2000
Fra : olefahnoe
Vist : 375 gange
50 point
Dato : 27-04-04 08:31

Hej HJÆLP

Hvordan slår jeg systemgenoprettelse fra i wondows 2000

jeg har en pc der kun vil genstarte efter jeg har installat norton antivirus.... jeg er ved at få spat.....

ole

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 27-04-04 08:51

Click Start > Programs > Accessories > Windows Explorer
Right-click My Computer, and then click Properties.
Click the System Restore tab.
Check the "Turn off System Restore" or "Turn off System Restore on all drives"

ellebye

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-04-04 09:04

Tak ellebye

nu har jeg bare et nyt problem nu kan jeg godt genstarte men pc starter ikke "færdig" den viser skrovebordet men står bare med "timeglasmarkør" og venter

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-04-04 09:26

Kan du ikke køre den op i fejlsikret tilstand og køre en virusscan herfra?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-04-04 09:30

Jo det troede jeg også med det kan man ikke med norton

jeg har så hentede et gratis over nettet og det har fjernet virusen

og nu er jeg ved at opdate windows så jeg håber bare på at det kommer til at virke
ellers vender jeg lige tilbage

ole

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-04-04 09:31

og som jeg skriver det så begynder den lorte maskine igen med bare at genstarte..

men tak for hjælpen ellebye

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-04-04 09:32

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-04-04 09:33

Lige et privat spørgsmål, mar du familie der arbejder i SMK. Eks. en Peter ?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-04-04 09:36

nej desværre

ikke nogen i min fam. der hedder peter

og kender ikke SMK

sorry ha en god dag

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-04-04 11:03

Mystisk Windows 2000, der er nemlig ikke genoprettelse som i XP, altså ingenting at slå fra der.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-04-04 11:20

>Bjarne, det er som der står beskrevet i norton (symantec) direkte kopieret, som skulle gælde for både xp og 2000.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-04-04 11:25

>Du har ret Bjarne der står ikke noget om win2000 kun XP og ME.

To disable System Restore (Windows Me/XP)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-04-04 11:33

Jeg har jo selv en W2K og en reserve maskine med XP så jeg mente nok at kende det, men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvori Ole's problem ligger.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 27-04-04 12:13

Hvad end det var så er det lykkes at udbedre fejlen.