/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
MS Works versus Word
Fra : louie2003
Vist : 347 gange
50 point
Dato : 27-04-04 07:47

Er der nogen der ved, hvor mange flere der bruger MS Word i forhold til MS Works?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 09:47

Det er jo svært at sige, da works ofte er præinstalleret på en ny pc, det vil sige at der findes et hav af dem der sikkert ikke bliver brugt, men i hvilken forbindelse vil du gerne vide det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-04-04 09:48

Alle der bruger (MS Word eller MS Office) minus dem der bruger MS Works

Faktisk kender jeg slet ikke nogen der bruger MS Works, så det er sikkert mange.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-04-04 10:35

Før i tiden var det et spørgsmål om man brugte Word Perfeckt eller Office.
Idag er der ikke mange der bruger Word Perfect mere.
Nu kan du ikke direkte sammenligne Word med Works.
Works er jo billigudgaven at Office og er meget mere end blot tekstbehandling.
Begge er kompatible med hinanden sååå.
Til mindre databaser bruger jeg ofte Works da den er simplere at arbejde med hvor imod Access kan meget mere.
Works bruger også mindre processorkraft end Office.
Til privatbrug er det nok et spørgsmål om hvad man finder lettest at arbejde med og pengepung naturligvis.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 27-04-04 10:37

Og så er der jo en "ny" spiller på banen

Open Office