/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Defekt Opel turbo diesel
Fra : pjk
Vist : 1903 gange
100 point
Dato : 26-04-04 22:36

Hej alle

Min Astra turbo diesel er startet med at køre på motor olie pga en defekt turbo. Er der nogen der har nogle erfaringer med hensyn til rep af sådan en.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-04-04 23:32

Nej men jeg mener du kan få en ombytter
Mvh Sune

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 27-04-04 07:17

STOP OMGÅENDE al kørsel med din bil!!! En defekt turbo på en dieselmotor KAN få motoren til at "løbe løbsk" med en (TOTALT)smadret motor til følge.
Jeg prøvede dette på en lastbil for nogle år siden...og motoren var efterfølgende ubrugelig.
Eneste udvej er: ny/anden turbo på! Der er et firma i Jylland som har specialiseret sig i netop turboer (kan ikke lige finde det nu og her) hvor du som Sune påpeger kan få en ombytningsturbo.

Mvh
Palle Jensen

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 100 point
Dato : 27-04-04 07:20

Nu fandt jeg adressen:
http://www.turbodk.dk/turborenov.htm

God fornøjelse og held og lykke!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : geu

Dato : 29-04-04 10:54

Ring til ham her.. http://www.turbomotor.dk/ Han har før kunnet hjælpe, og til en fair pris.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-05-04 23:38

Har du fået ordtnet den ???
Mvh Sune

Kommentar
Fra : pjk

Dato : 13-05-04 11:04

Nej

pt køre jeg uden turboén monteret. Det er lidt dyrere end der er penge til lige nu.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-05-04 11:28

Ok vi må håbe der komme penge på pengetræet igen
Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 22:26

Husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : pjk

Dato : 26-05-04 07:49

Tak for svaret pallenoc.