/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
hjææælp siemens s55
Fra : dogmadk
Vist : 272 gange
50 point
Dato : 26-04-04 22:08

ja jeg har fået fat på sådan en men jeg kan ikke finde noget til at låse den op med kan i hjælpe mig jeg håber meget på assistance.

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 26-04-04 22:34

Fjerne Operatør lås på Siemens

1. først skal du tage sim kortet ud af telefon

2. dernæst skal du finde en secret code til næste punkt. den finder du ved at indtaste *#0606# skriv koden ned

3. så taster du *#0003* secret code #

og secret koden er den du fandt frem til ved at taste *#0606#
Hel og lykke

Hilsen Byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 26-04-04 22:34

Fjerne Operatør lås på Siemens

1. først skal du tage sim kortet ud af telefon

2. dernæst skal du finde en secret code til næste punkt. den finder du ved at indtaste *#0606# skriv koden ned

3. så taster du *#0003* secret code #

og secret koden er den du fandt frem til ved at taste *#0606#
Hel og lykke

Hilsen Byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : ulthi

Dato : 26-04-04 22:35

Hej

Har selv brugt http://www.unlockzonen.dk/
De tager 100,- for en S55

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 26-04-04 23:39

Du kan altid finde en unlocker på www.dkunlock.dk
du kan ikke selv gøre det uden kabel hvis du ikke har koden..
Hvis du selv har kabel kan du finde et program der hedder Free Siemens som er tilgængelig på nettet.
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 26-04-04 23:39

P.S. Husk at kablet skal være et uorginal kabel..

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 28-04-04 04:59

jeg har et uorginalt cabel men jeg mangler et prograsm så som siemens toolbox 4.0 men alle dem jeg finder af dem virker bare ikke mere ved i hvor det program er henne jeg håber det bare meget men andre programmer er også meget behjælplige helt sikkert

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 28-04-04 16:14

Kik engang på www.helloo.dk under download.. der ligger programmerne du søger...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 28-04-04 23:32

Hvis du senner den til mig, med en 50kronesæl.Så får du den låst op

P.S Du har den dagenefter.

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 05-05-04 03:09

jeg mangler siemens toolxox 4.0 kan i hjælpe med det program og en side hvor det er det er meget nemmer at bruge end frii siemens og de andre nævnte programmer her.

hjææælppp plees

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-05-04 08:48

Hvis du syntes det er for svært, vil jeg forslå at du benytter en prof. unlocker så du ikke kommer til at ødelægge noget som vil koste dig dyrt senere.. Kik derfor på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 06-05-04 16:06

jeg har benyttet siemens toolbox 4.0 før ingen problemer i det.
men jeg kan bare ikke finde det mere har der for brug for jeres hjælp mvh daniel.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 06-05-04 19:49

Så må du jo "nøjes" med de gratis programmer som vi levere.. se www.helloo.dk under Gratis Download
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 07-05-04 08:39

ja oki dan det er også godt nok men ja jeg har prøvet det program og det vil sq ikke jo i 30 sek så går det tilbage igen hvad gør jeg forkert med det program så

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 07-05-04 22:19

Det kan være at din telefon skal bruge Test point!
Hvis det er tilfældet kan du prøve alle de programmer du vil, men de vil ikke virke..
men du skal derimod benytte en måde med noget java script som du lægger i telefonen samt benytte Freja v.10
Er det noget du har mod på at prøve kan du lige sende mig en mail så sender jeg dig programmet.
Hilsen Dan