/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
agerplade/maxi
Fra : zeck
Vist : 460 gange
200 point
Dato : 26-04-04 21:37

hey... jeg har et lille problem jeg har lige skifted alle lejerne på min puch....
og selfølig mærker jeg op på angerplade og motorblok.... men så tænkte jeg mig ikke om og vaskede motorblokken..!!

så er der ikke nogen der kan forklare mig hvordan jeg stiller den...??? så jeg kan komme ud og sommer race igen snart..!!!!

zeck

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 210 point
Dato : 26-04-04 21:55

Jeg går ud fra at du mener tændingspladen og hvis du stiller den til midten af de ovale spor skruerne sidder i så går du ikke helt galt i byen den skal tænde ca 2 mm før top
Ankerplader er som regel noget der sidder på en bremser
Mvh sune

Kommentar
Fra : smut

Dato : 26-04-04 21:56

hvis du placerer den så skruerne sidder ca midt i de ovale huller burde du kunne starte den hvis den skyder ud af din udstødning når du prøver at starte skal du stille den lidt baglængs dvs den modsatte vej af hvad svinghjulet drejer når du træder på kickstarteren hvis den starter men ikke trækker særligt godt skal du prøve og stille den lidt frem der er ikke andet og gøre end og prøve sig frem hvis du ikke kender en der kan hjælpe dig klem på det plejer ikke og være det helt store problem men hensyn til din platin afstand skal den ca være 0.5 mm hvis du ikke har nogle søgerblade så brug pappet fra en tændstiksæske det plejer ikke og være helt galt kan jeg huske fra dengang....

Kommentar
Fra : smut

Dato : 26-04-04 21:58

>sune<
det hedder altså også en ankerplade det som tændingen sidder på

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-04-04 23:44

Nå ok det er min alsheimer ligth det er galt med

Kommentar
Fra : smut

Dato : 27-04-04 00:05

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 27-04-04 15:41

hmm.. tak for hjælpen...

Godkendelse af svar
Fra : zeck

Dato : 27-04-04 15:44

Tak for svaret Sunowich.